הוכרזה: Gorilla Glass 4 – להגנה על הסמארטפון מנפילות על משטחים קשים

זכוכית הספיר עדיין לא מעטרת את מסכי הסמארטפונים (פרט למקרים מיוחדים), אולם בחברת קורנינג, יצרנית זכוכית “הגורילה גלאס” המפורסמת, לא חודלים מלחדש ומכריזים היום (ה’) על הדור הבא של הזכוכית העתידה להגן על הסמארטפונים שלנו.

ה-Gorilla Glass 4 פותחה עם פתרון לאחד הצרכים החשובים ביותר עבור הצרכנים כיום, הוא ההמנעות משבירת מסך הסמארטפון עם נפילתו לקרקע. בחברה מציינים כי חוזק הזכוכית הינו גבוה פי שניים מאשר כל זכוכית מגן הקיימת כיום בשוק, כאשר במבדקים שערכה מצאה כי ב-80% מהמקרים שרדה זכוכית המגן החדשה את הנפילה בהצלחה.

זכוכית הגורילה זכתה להצלחה גדולה אצל רבות מיצרניות הסמארטפונים המובילות בזכות מתן עמידות למסכי הטלפונים, תוך שמירה על דקיקות ורמת שקיפות גבוהה שאינה מפריעה לשימוש היומיומי במכשיר הנייד. החברה מציינת מעל מ-40 חברות העושות כיום שימוש בזכוכיות המגן Gorilla Glass ב-1,395 דגמים שונים של מוצרים ובסה”כ הותקנה הזכוכית על יותר מ-3 מיליארד מכשירים מאז הושקה לראשונה ב-2007.

עבור ייצור זכוכית המגן החדשה ערכה החברה סט מבחנים חדש על-ידי שימוש בציוד אותו מצאה כמשקף בצורה הטובה ביותר סוגים שונים של נפילות. הנפילות התבצעו על משטח קשה, אותו מדמה החברה בוידאו המצורף מטה באמצעות נייר זכוכית. המוצרים של חברת קורנינג האמריקאית מגיעים לפתור את אחת מהבעיות הקשות של הפלת מכשירים והצורך בהוצאה גדולה לשם החלפת מסכים שנשברו (במידה ואין לכם ביטוח).

את ה-Gorilla Glass 4 ייתכן ונזכה לראות כבר בתחילת השנה הבאה, אז צפויות יצרניות המובייל המובילות כמו סמסונג, LG, סוני ואחרות להשיק דגמים חדשים למכשירי הדגל שלהן כבר החל מתערוכת CES 2015 שתיערך בתחילת חודש ינואר הקרוב ולאחר מכן ב-MWC 2015 בברצלונה בחודש מרץ. ואולי הבשורה תגיע דווקא ממיקרוסופט, ששמועות אודות ה-Lumia 940 שלה כללו, בין היתר, גם את זכוכית הגורילה גלאס 4 שזה עתה הושקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים