דיווח: OnePlus 2 יציג אפשרויות קסטומיזציה חדשות ותג מחיר תחרותי

הציפייה והעניין הרב שהיצרנית הסינית הצעירה, OnePlus, הצליחה לייצר סביב מכשיר הדגל הראשון שלה הם הישג של ממש. כעת, כחצי שנה לאחר השקת מכשיר ה-OnePlus One, עומלת החברה על יורש חדש. על פי דיווח של “מקור מהימן” שהתפרסם באתר Business Insider, מכשיר הדגל הבא של החברה יכלול חומרה מתקדמת, אפשרויות קסטומיזציה מגוונות ומחיר תחרותי במיוחד.

עם השקת המכשיר הראשון, הציעה החברה ללקוחותיה אפשרות קסטומיזציה מוגבלת על ידי החלפת המכסה הקיים והלבשת מכסה עץ (babmo) מעוצב אותו ניתן לרכוש כחלק ממהדורה מיוחדת של המכשיר. בדור הבא של המכשיר, כך על פי הדיווח, תעמיק OnePlus את אפשרות זו ובדומה ליצרנית מוטורולה, תציע מגוון רחב של מכסים מחומרים שונים בניהם: עץ, בד, ג’ינס וקוולאר.

אם לא די בכך, טוען המקור שהחברה לא רק שתשמר את תג המחיר התחרותי של הדור הראשון, אלא אף תציע את הדור השני במחיר נמוך ואטרקטיבי יותר. אם נסתמך על מפרטו של המכשיר הקודם, הכולל את ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון 3GB RAM, מסך 5.5 אינץ’ ומצלמת 13 אינץ’, ניתן להניח שגם הדור השני יצוייד בחומרה מתקדמת ופיצ’רים שונים.

הדיווח החדש מצטרף למספר נתונים שחשפו בכירי החברה לאחרונה בדיון שאלות ותשובות באתר Reddit, שם חשפו כי ה-OnePlus 2 יושק ברבעון השני או השלישי של 2015, לכך הוסיפו כי נמצאת בבחינה הפחתת גודלו של המסך. עבור המוצר הראשון שלה בחרה החברה במערך הזמנות שהתגלה כמתסכל ומייגע, אך לאחרונה הודיעה על מערך הזמנות חדש מבוסס הרשמה מוקדמת. יהיה מעניין לראות כיצד תתנהל OnePlus הפעם למול גל ההזמנות והביקוש הרב שצפוי להיווצר עם השקת המכשיר העתידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים