תמונות חדשות חושפות אפשרות להחלפת ערכות נושא במכשיריה של סמסונג

חלק גדול מהקסם של מערכת ההפעלה אנדרואיד הינו האפשרות ליצור חווית משתמש שונה בכל מכשיר. יצרניות סמארטפונים גדולות כמו סמסונג, LG, HTC, סוני, Xiaomi, Meizu ואחרות השתמשו באפשרויות הקסטומיזציה כדי ליצור ממשקי משתמש יחודיים, המזוהים באופן בלעדי עם מכשירי החברות.

אחד מהממשקים המזוהים (והעמוסים) ביותר שקיימים כיום על גבי סמארטפונים הינו ה-TouchWiz של סמסונג, זה מבדל את מכשירי החברה מההצעות האחרות הקיימות בשוק ומספק ללקוחותיה ערך דרך תפריטים מהירים ועיצוב גרפי שונה וייחודי. דבר אחד שחסר בממשק המשתמש של סמסונג הינה האפשרות להחליף ערכות נושא (Themes), אולם על-פי תמונה חדשה שצצה לה משום מקום, ייתכן ואופציה זו תגיע בקרוב לחלק ממכשירי החברה.

כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת בראש הכתבה, ישנן מספר ערכות נושא המוצגות על המסך פרט לזו הבסיסית של סמסונג. בכל אחת מערכות הנושא ניתן לראות לא רק צבעים ורקעים שונים, אלא גם אייקונים בעלי עיצוב ואף גודל המשתנה מערכת נושא אחת לשניה. בראש העמוד המוצג בתמונה, מצידו השמאלי העליון, ניתן לראות תפריט המציג את המילה Temi (ערכת נושא באיטלקית), עדות נוספת באשר לאפשרות החדשה.

Samsung-Galaxy-TouchWiz-new-Menu

ערכות נושא אמנם יהיו דבר חדש עבור סמסונג, אולם במכשיריה של סוני ניתן להשתמש בהן מזה זמן מה. בסוני מאפשרים להחליף בין ערכות נושא ואף להוריד ולרכוש ערכות נושא מגוונות מחנות ייעודית. אופציית החנות עשויה להוות ערך נהדר עבור לקוחותיה של סמסונג, כאשר מעצבים רבים שמאסו בערכת הנושא הבסיסית במכשירי ה-Galaxy של החברה, יבחרו לעצב משהו חדש ולחלוק אותו עם העולם. בתמונה השניה ניתן לראות את התפריטים המקוצרים הנשלפים דרך מרכז ההתראות במכשיריה של סמסונג, שם עברה אפשרות החיפוש S-Finder לפינה השמאלית העליונה.

בעוד לא ברורה אמינותה של התמונה שהוצגה בבלוג האיטלקי, הרי שסממנים רבים בה נראים אותנטים. המכשיר המוצג בה, למשל, מזכיר את אחד מדגמי שוק הביניים החדשים של סמסונג, Galaxy A3/A5, אותם נראה כי סמסונג כבר החלה למכור בסין במחיר של כ-$420, כאשר גם העיצוב הכללי של ממשק המשתמש והאייקונים המוצגים בתמונות נראים אמיתיים.

האם תרצו אפשרות מובנה להחלפת ערכות נושא במכשיר שלכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים