מיקרוסופט תערוך אירוע בינואר לחשיפת יכולותיה של Windows 10

חברת מיקרוסופט תערוך אירוע בחודש ינואר במהלכו תחשוף פרטים חדשים ומשמעותיים על מערכת ההפעלה החדשה Windows 10, כך מדווח אתר The Verge. תחילתה של השנה שמורה בדרך כלל לתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם, CES, שם אמורה מיקרוסופט להציג נוכחות גם כן, אמנם בחברה מעדיפים לערוך אירוע נפרד הרחק מהבלגן של התערוכה.

מיקרוסופט חשפה לראשונה את הגרסה הבאה של מערכת הפעלה חלונות באירוע שערכה לפני כחודשיים, אז הפתיעה אותנו עם השם Windows 10 כאשר דילגה על הספרה “9”. מטרת האירוע הייתה לספק הצצה ראשונה למערכת ההפעלה עם דגש על המשתמשים הכבדים והעסקיים ולהשיק את הגרסה המוקדמת למפתחים.

האירוע שתערוך מיקרוסופט בחודש ינואר יעביר את הפוקוס לצרכנים הפשוטים שישתמשו ב-Windows 10 בחיי היומיום. החברה תפרט על ממשק המגע החדש ומגוון יכולות נוספות. בנוסף, תחשוף את תכניותיה לגבי Windows 10 על גבי סמארטפונים, טאבלטים ו-Xbox One. מערכת ההפעלה החדשה תאחד בין הפלטפורמות השונות של מיקרוסופט, מה שאמור לספק חוויה אחידה ומתמשכת בין המכשירים השונים.

לפי הדיווח, תכריז מיקרוסופט על אירוע Windows 10 לפני סוף השנה. אנחנו סקרנים לראות מה עוד יש לחברה להציג לנו, שכן המעט שכבר ראינו מהגרסה החדשה של ווינדוס עושה רושם מבטיח למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים