טושיבה משיקה טאבלט ענק עם מסך 24 אינץ’

טושיבה היא אמנם לא השם הראשון שעולה לראש כאשר מזכירים את המונח “טאבלט”, אך בחברה היפנית בכל זאת מבקשים להפנות את תשומת לב קהל המשתמשים העסקי ומשיקים טאבלט בעל מסך ענק. הטאבלט מיועד לשימוש משולב כטאבלט, כמסך חיצוני לסביבה העסקית ובבתי ספר לשם הצגת מצגות, סרטים ועוד דרך חיבור למחשב מבוסס ווינדוס עם מחבר HDMI או בהזרמה דרך Miracast.

טאבלט ה-Toshiba Share Board מדגם TT301 מגיע עם מסך ענק בגודל 24 אינץ’, רחוק מאוד ממסכי הטאבלטים הנפוצים כיום בשוק בעלי מסכים בגודל 7-10 אינץ’. רזולוציית המסך עומדת על Full HD 1080p ומפרטו מאכזב ביחס לטאבלטים העצמתיים שיש היום בשוק. מדובר במעבד כפול ליבות בתדר 1GHz, זיכרון פנימי 1.5GB RAM, שטח אחסון בגובה 16GB, תמיכה בקישוריות WiFi מתקן 802.11n ובלוטות’ 2.1.

הטאבלט מגיע מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.2.1 ומציע מחבר HDMI, שני מחברי USB ומחבר miniUSB. משקלו עומד על 3.9 ק”ג, כבד יותר גם מהמחשבים בעלי מסכי ה-15 אינץ’, אולם נראה כי מטרתה בטאבלט הוא מיקומו על קיר וביצוע תקשורת עמו באופן אלחוטי או דרך חיבור מחשב. טושיבה מצרפת לחבילה גם תמיכה בשלט רחוק שיעבוד דרך עינית IR, ובכך רומזת כי הוא ישמש יותר כמוניטור חכם מאשר טאבלט איכותי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים