מרצדס ו-LG ישתפו פעולה בפיתוח הדור הבא של מצלמות הרכב האוטומטי

מקור: Shelby Asistio / flickr

תחום הטכנולוגיה ברכב צובר תאוצה במספר כיוונים מעניינים בשנים האחרונות. רכבים חשמליים הולכים ומקבלים לגיטימציה עם יכולות נסיעה למרחקים ארוכים יותר לפני צורך בטעינה מחדש, מערכות בידור לרכב מקבלות את תמיכתן של מפתחות מערכות ההפעלה הפופולאריות למכשירים ניידים ונהיגה אוטומטית כבר לא נראית כקונספט בלתי מתקבל על הדעת.

במטרה לדחוף את שוק הרכב קדימה חברו יחדיו מרצדס בנז ו-LG Electronics לשם פיתוח דור המצלמות הבא, שיאפשרו תמיכה בנהיגה אוטומטית טובה ובטוחה יותר, כאשר מרצדס תתרום את פיתוח טכנולוגיית ה-6D Vision שלה, המסוגלת לזהות עצמים במרחב במהירות ולהורות על הצורך בביצוע פעולות שימנעו תאונות.

חברת LG Electronics תעביר מהידע שצברה בחטיבות המובייל והבידור הביתי אל חטיבת הרכב, שם תוכל לשלב בין הטכנולוגיות שפיתחה בחטיבות אלה לבין פיתוחים חדשים עליהם תעבוד בתחום המצלמות לרכב. בנוסף, תשלב החברה את מערכת ה-ADAS (או Advanced Drive Assistance System) כחלק בלתי נפרד מהעבודה עם מרצדס על פיתוח דור המצלמות הבא.

על-פי הצהרת החברה, מערכת ה-ADAS של LG מסוגלת כבר היום לתמוך בבלימה אוטומטית במצבי חירום, שמירה על הרכב בנתיב יחיד, זיהוי תמרורים, זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, זיהוי עייפות של הנהג על-ידי אמצעים ביומטריים, זיהוי עצמים על הכביש ועזרה בביצוע חניה.

מרצדס ו-LG אינן היחידות העוסקות בתחום. גוגל דיווחה השבוע על השלמת הפיתוח של רכב אוטונומי כשיר ופעיל, כאשר חברות נוספות, גדולות כקטנות כבר הציגו בעבר פתרונות לעזרה בנהיגה על-ידי לקיחת שליטה חלקית בחלקים שונים ברכב (הגה, דוושות האצה\האטה ועוד).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים