קוואלקום משחררת טיזר לחשיפת יורש ה-LG G Flex בתערוכת CES 2015

חברת קוואלקום היא אחת השותפות הקרובות של מרבית יצרניות הסלולר בגלל הפופולריות האדירה של ערכות השבבים שלה, בהן מרביתן עושות שימוש. לכן, החברה מרשה לעצמה מדי פעם לשחרר רמזים לקראת השקתם של סמארטפונים חדשים העושים שימוש בפיתוחיה. הפעם היא מצייצת בטוויטר עם תמונה של מכשיר אותו אנו מזהים כיורש למכשיר הקעור הראשון – LG G Flex.

חברת קוואקלום לא ציינה במפורש את שם הדגם של המכשיר או אפילו מי היצרנית העומדת מאחוריו, אבל קל לזהות את הכפתורים בגבו, קו עיצובי האופייני לחברת LG. עוד ישימו לב חדי העין לטקסטורה הייחודית בגב המכשיר, זהה לזו שראינו עם ה-LG G Flex והגב בעל הריפוי העצמי שלו.

עוד מראה לנו התמונה, דרך גב המכשיר, ערכת שבבים מבית קוואלקום. בציוץ נכתב: “סמארטפון חדש עם ערכת השבבים Snapdragon 800 ייחשף בשבוע הבא ב-CES”. הרשו לנו לא לקחת את הכתוב פשוטו כמשמעו וסביר להניח שנראה דווקא את ערכת השבבים Snapdragon 801 או Snapdragon 805, אשר את שתיהן משייכת החברה לסדרת Snapdragon 800.

סמארטפון ה-LG G Flex הוכרז לפני יותר משנה, אי שם באוקטובר 2013, ולפי דיווח מהחודש שעבר החברה תחשוף את היורש במהלך תערוכת CES 2015. האירוע מתאים מבחינת הזמן שעבר מהשקת הדגם הראשון והבמה המרכזית שמספקת התעורכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים