הוכרז: Gionee Elife S7 – סמארטפון דקיק שלא מוותר על מפרט מתקדם

חברת Gionee הסינית, האחראית על תחילתו של מרוץ היצרניות אחר הסמארטפון הדק ביותר בעולם, הכריזה בתערוכת המובייל MWC בברצלונה על מכשיר הדגל החדש מתוצרתה. בניגוד לשנה שעברה, בה נכנסה לחיינו עם ה-Elife S5.5 וה-Elife S5.1, שגרפו את התואר ״המכשיר הדק ביותר״ (בו החזיקו תקופה קצרה למדי), החליטה היצרנית להפסיק עם המירוץ לייצור המכשיר הדק ביותר, שכן צמצום בעובי המכשיר, גורם לויתורים רבים במחלקת הביצועים.

בדיוק כפי שחזו השמועות והדיווחים, הכריזה Gionee על ה-Elife S7, ובניגוד למשתמע משמו, הוא אינו בעובי 7 מ״מ. למרות שהחליטה להפסיק לצמצם את עובי המכשיר, ה-S7 עדיין דק ביותר, ועוביו נמדד ב-5.5 מ״מ – הנקודה הטובה ביותר בעיני החברה הסינית. מתחת למסך ה-1080P בגודל 5.2 אינץ׳ של המכשיר נמצא גם מפרט לא רע בכלל, הכולל מעבד מתומן ליבות בתצורת 64bit מבית מדיה-טק, 2GB RAM ו-16GB זיכרון פנימי לאחסון.

למרות עובי המכשיר, Gionee לא זנחה את תחום הצילום והצליחה לדחוס, ללא בליטות בגב המכשיר, מצלמת 13 מגה פיקסל ובקדמת המכשיר אף מצלמת 8 מגה פיקסל. למפרט זה תספק כוח סוללת 2750mAh, אך זו פשרה אשר חייבת להתבצע על מנת לספק את עובי המכשיר, לצד מסך ברזולוצית FHD. למעשה, מדובר בסוללה בעלת הקיבולת הגדולה ביותר בכל סמארטפון מתחת ל-6 מ״מ.

את המכשיר יתאפשר לרכוש כבר ב-18 למרץ בסין, כאשר באפריל יושק בבירת הודו ואך ורק לאחר מכן תחל השקתו העולמית, כך שייתכן שנצטרך לחכות מעט זמן טרם יגיע המכשיר לאירופה. מחירו של המכשיר עומד על 400 דולר או אירו, בהתאם לאיזור בו יוצע למכירה, לא מהמחירים הנמוכים ביותר שראינו למפרט זה, אך בהחלט לא יקר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים