דיווח: גוגל תשיק שירות הזרמת וידאו תחת השם YouTube Live

לאחר שב-2014 כשל ניסיון הרכישה של שירות הזרמת שידורי המשחקים Twitch על-ידי ענקית החיפוש גוגל, החליטה החברה לשנס מותניים ולעשות את העבודה בעצמה. על פי דיווח חדש, ייתכן כי יוטיוב תשיק במהלך השנה שירות הזרמת שידורי וידאו המתמקד במשחקי מחשב, שיקרא YouTube Live ויתחרה ישירות ב-Twitch, השולטת בשוק זה ביד רמה.

במאי 2014 צצו דיווחים רבים ברשת כי גוגל רכשה את שירות הזרמת הוידאו למשחקים Twitch בעבור לא פחות ממיליארד דולר. עם זאת, באוגוסט של אותה שנה, הכריזו Twitch ו-Amazon על רכישת החברה בעבור 970 מיליון דולר. לאחר פיצוץ העסקה בין גוגל לטוויץ׳, החליטה ענקית הטכנולוגיה להתחרות באופן ישיר מול שירות הזרמת הוידאו. החברה העסיקה, על פי הדיווחים, 50 מהנדסים שעסקו בעבר בהזרמת וידאו לצורך הקמת שירות מתחרה.

טרם ברור מתי בדיוק תשחרר גוגל את YouTube Live לציבור הרחב, אך הדיווחים האחרונים ברשת צופים כי הדבר יתרחש בועידת E3 השנתית (Electronic Entertainment Expo) שתיערך בחודש יוני הקרוב. שירות הזרמת הוידאו צפוי לאפשר למשתמשים להזרים שידורי משחקים ישירות מאתר יוטיוב הפופולרי ובכך לאפשר לגוגל לנצל את קהל המשתמשים הענק של אתר הסרטונים האהוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים