משלם את המחיר? מעצבו של מכשיר הדגל One M9 עוזב את HTC

פחות משנה לאחר מינויו לתפקיד ראש מחלקת העיצוב ב-HTC, מסיים ג’ונה בקר (Jonah Becker) את תפקידו ועוזב את החברה. בהודעה הרשמית שהפיצה היצרנית הטיוואנית היום (ו’) לא נמסרה סיבת עזיבתו של הבכיר, ואם מחברים לכך את טענתו של הוול סטריט ג’ורנל כי על בקר נאסר לדבר על הנושא עם התקשורת, נראה שלא מדובר בעזיבה מרצון.

ג’ונה בקר הצטרף ל-HTC לפני קצת יותר משש שנים, לאחר שזו רכשה את סטודיו העיצוב הדיגיטלי One & Co שהקים יחד עם שותפו סקוט קרויל, שהיה גם הוא ראש מחלקת העיצוב ב-HTC ועזב את תפקידו בחודש אפריל בשנה שעברה. במסגרת תפקידו האחרון בחברה, ניהל בקר באופן אישי את הצוות שעיצב את מכשיר הדגל החדש One M9.

את תפקיד ראש מחלקת העיצוב ימלא מעתה דניאל האנט (Daniel Hundt), מנהל הקריאייטיב בסטודיו העיצוב של החברה בסן-פרנסיסקו. האנט מוגדר על ידי עובדי החברה כגורו של מחלקת העיצוב, כשמאחוריו לא מעט פרויקטים מוצלחים, ביניהם תהליכי העיצוב והפיתוח של מכשירי הדגל One X ו-One M7.

צפו: דניאל האנט מדבר על תהליך העיצוב של HTC One

החלפת המשמרות בסטודיו העיצוב One & Co מתבצעת שבוע בלבד לאחר כניסתה של יושבת הראש שר וונג לתפקיד המנכ”ל, וייתכן שזהו צעד נוסף שלה לאחר שהעבירה את פיטר צ’ו לתפקיד ראש מעבדת הפיתוחים העתידיים. מה דעתכם, האם אכזבת הקהל ממכשיר הדגל One M9 היא שהובילה לעזיבתו (או להעזבתו) של ג’ונה בקר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים