היצרנית הסינית Xiaomi תחשוף מוצר חדש ב-23 באפריל

צעד נוסף בדרך למכירת 100 מיליון סמארטפונים: היצרנית הסינית Xiaomi החלה אמש בהפצת הזמנות לאירוע הכרזה בינלאומי שתערוך בניו דלהי, בירת הודו, בתאריך ה-23 באפריל. באירוע ההכרזה ינאמו שלוש דמויות מפתח חשובות, המנכ”ל ליי ג’ון, הנשיא בין לין וסגן הנשיא הוגו בארה, מה שמעיד אולי על חשיבותו הגדולה של המוצר החדש בעבור החברה.

ההזמנה לכשעצמה מבשרת על בואה של האות i, כאשר בצד העיצוב היא מזכירה מאד את ההזמנות החגיגיות לאירועי ההכרזה של חברת אפל. בנוסף, ב-Xiaomi דואגים להבהיר שמדובר יהיה בחשיפה ראשונה של מוצר המיועד לשוק הבינלאומי, ולא של כזה שיימכר בסין בלבד. בינתיים, ישנן הערכות ברשת שמדובר למעשה ב-Xiaomi Mi 4i, גרסה חדשה של מכשיר הדגל Xiaomi Mi 4 שהושק באוגוסט.

על פי מבחני ביצועים בהם אותר שמו של המוצר, עולה כי זה יעשה שימוש במעבד 64 ביט בעל שמונה ליבות בתדר 1.65GHz ובזיכרון RAM בנפח 2GB, זאת על גבי אחת מערכות השבבים מבית Qualcomm. מכשיר הדגל של החברה, נזכיר, עושה שימוש ברכיב זיכרון RAM בנפח 3GB, ומכאן עולות גם השערות שהמוצר החדש לא יתיימר להחליפו, ואולי אפילו ימותג כסמארטפון לשוק הבינוני-גבוה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים