השיחות הקוליות ב-Whatsapp הופכות זמינות עבור משתמשי האייפון

אפליקציית וואטסאפ צילום: גאדג’טי

מפתחי אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית, Whatsapp, הציגו אמש (ג’) עדכון משמעותי עבור משתמשי האייפון, הכולל לראשונה תמיכה בפונקציית שיחות קוליות המבוססות VoIP. על Whatsapp Calls למערכת ההפעלה iOS למדנו לראשונה בסוף חודש מרץ, אז חשף בכיר בחברה במהלך ועידת המפתחים f8 של פייסבוק כי תגיע למשתמשי האייפון תוך שבועות בודדים.

וואטסאפ אמנם עמדה בהבטחה, אולם גם כעת, עם הצגתה הרשמית של Whatsapp Calls באייפון, לא תהיה הפונקציה זמינה לכלל המשתמשים. בדומה לפועלה בהשקת השיחות הקוליות עבור משתמשי אנדרואיד, גם הפעם בוחרת החברה להפעילה באופן הדרגתי, כך שעדכון האפליקציה לבדו לא יעיד על הפעלת אפשרות השיחות.

השיחות הקוליות כבר עשו דרכן למשתמשי אנדרואיד בהדרגה במהלך החודשיים האחרונים וכאשר תשלים החברה את הפצת האפשרות גם למשתמשי האייפון, כמו גם עבור משתמשי Windows Phone, תהפוך החברה לשחקנית משמעותית במיוחד בתחום השיחות הקוליות. לאחרונה הכריזה החברה כי רשמה מעל מ-800 מיליון משתמשים הפעילים מידי חודש באפליקציה, כך שהבחירה בהפצת האפשרות בהדרגה כנראה ונועדה כדי להשליט מעט סדר בכמות השיחות הרבה שתחל להתבצע כאשר תהיה זמינה האפשרות לכולם.

קראו גם: השיחות הקוליות מגיעות למשתמשי אנדרואיד

במידה ולא הייתם מבין ברי המזל שזכו לקבל את פונקציית שיחות ה-VoIP באופן מיידי יחד עם עדכון האפליקציה, תוכלו להתנחם במספר תוספות אחרות שמגיעות כעת ל-Whatsapp. משתמשי iOS 8 ומעלה יהנו החל מהעדכון האחרון (2.12.1) מהאפשרות לשתף תמונות, סרטים וקישורים מכל אפליקציה אחרת במכשיר דרך תפריט השיתוף הגלובלי של iOS.

הכפתור היעודי עם סמל המצלמה יאפשר מעתה צילום תמונות ווידאו ישירות מתוך חלון השיחה ב-Whatsapp, כמו גם בחירה מהירה של תמונות ווידאו מתוך תפריט נגלל המוצג על גבי המסך ושואב את התכנים הקיימים בגלריית התמונות במכשיר. תוכלו לבחור מספר קטעי וידאו לשליחה יחדיו, כאשר ישנה כעת אפשרות לבצע חיתוך (Crop) או לסובב את הוידאו לפני שליחתו. עוד מוסיפה Whatsapp בגרסה האחרונה גם אפשרות לעריכת אנשי קשר ישירות מהאפליקציה.

כבר זמינה עבורכם אפשרות ביצוע השיחות הקוליות מתוך Whatsapp באייפון? ספרו לנו איך זה נשמע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים