גוגל מציגה: ניווט פנייה-אחר-פנייה וחיפוש ב-Google Maps ללא חיבור לרשת

כנס המפתחים השנתי של גוגל, Google I/O, היה עמוס בהכרזות, בהן שירות התמונות המעודכן Google Photos, הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, Android M, ועוד לא מעט שירותים חדשים או מעודכנים. בין הכרזותיה הכירה לנו גוגל את האפשרות לעשות שימוש בשירות המפות של החברה, Google Maps במצב לא מקוון.

פונקציה אחת הנוספת לשירות המפות הינה Offline Search, שתאפשר למשתמשי Google Maps לחפש כתובות שונות ברחבי העולם, גם כאשר ימצאו ללא חיבור זמין לרשת. כמו כן, הציגה גוגל את פונקציית  Offline Turn-By-Turn Voice Navigation, המאפשרת למשתמשים לנווט ישירות ליעדם עם הכוונה קולית פנייה אחר פנייה ללא צורך בחיבור לרשת סלולרית.

שתי הפונקציות החדשות נועדו על מנת לסייע למשתמשים הנמצאים במדינות בהן חיבור לרשת הסלולרית באופן קבוע אינו נחלת הכלל, או לחילופין, מדינות בהן מחירי הגלישה הסלולרית גבוהים במיוחד. כמו כן, גוגל עושה צעדים נוספים לייעול וצמצום השימוש בנתונים גם בעבור דפדפן ה-Chrome, כשלטענתה יספק כעת דפדפן הכרום עד 80% חיסכון בצריכת נתונים. דרך כך, יוכלו משתמשים ברחבי העולם לבצע שימוש בדפדפן החברה גם כאשר אין בידיהם החיבור האמין והמהיר ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים