הוכרז: Google Photos – אחסון תמונות ללא הגבלה על אנדרואיד ו-iOS

בכנס המפתחים שערכה הערב (ה’) הכריזה גוגל על ריענון משמעותי לשירות התמונות הותיק שלה, Google Photos. השירות החדש מציע אחסון תמונות בחינם וללא הגבלה וארגון אוטומטי של התמונות לאירועים שונים.

בדומה למתחרה אמזון, מציעה כעת גוגל כמות בלתי מוגבלת של אחסון בענן עבור תמונות וסרטונים. התמונות יגובו באופן אוטומטי ממכשיר הסמארטפון או יועלו באופן ידני וישמרו בענן לתקופת זמן בלתי מוגבלת בחינם. התמונות שיועלו לשירות יוגבלו לרזולוציה של 16 מגה-פיקסל וישמרו דחוסות באיכות גבוהה, בעוד סרטונים ישמרו ברזולוציה של עד 1080p.

נדמה כי מדובר בפיתרון מושלם עבור צלמים אשר מעוניינים לאחסן את ספריית התמונות שלהם בקלות ובאופן בטוח, אך למרבה הצער לא ניתן לשמור בשירות תמונות בפורמט RAW. פורמט זה נמצא בשימוש ע”י צלמים מקצועיים ומאחסן את כל הפרטים שקלט חיישן המצלמה ברגע לכידת התמונה, מה שמאפשר גמישות גבוהה בעריכת התמונה. איכות האחסון תספק כל משתמש רגיל, אך צלמים מקצועיים יאלצו להיעזר בפיתרון גיבוי אחר.

Google-Photos-Quality

עוד מציע השירות החדש תמיכה בסידור אוטומטי של התמונות שצולמו. שירות התמונות יאתר תמונות שצולמו באותו המקום ובטווחי זמן קרובים ויאגד אותם באופן אוטומטי לאלבומים מסודרים שיחצצו בין אירועים שונים. מהאלבומים ניתן ליצור קולאז’ים, אנימציות ואפילו סרטונים בעלי מוסיקת רקע, הכל בצורה פשוטה ונגישה למשתמש. עוד מציע השירות תיקון תמונות אוטומטי בלחיצה אחת לשיפור הבהירות, הניגודיות, הצבע ועוד.

Google-Photos-Albums

אפליקציית Google Photos מציעה אפילו עוזרת אישית – ניתן לפתוח אותה בעזרת החלקה מצידו השמאלי של המסך. בדומה ל-Google Now, תציע העוזרת האישית למשתמש לבצע פעולות שונות על סמך הפעילות האחרונה שלו. כך לדוגמה, לאחר טיול בו צולמו מספר רב של תמונות העוזרת תציע ליצור מן התמונות קולאז’, אנימציה או סרטון.

מהאפליקציה החדשה תוכלו לשתף תמונות בקלות למגוון שירותים כדוגמת Whatsapp או Twitter. ניתן גם ליצור קישור אשר מעניק גישה לאלבומים/תמונות ספציפיים בספרייה וניתן לצפות בו גם ללא הורדת האפליקציה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.

לגרסת הדפדפן – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים