עוד טיפ טיפה: Drippler הישראלית מגייסת 4.5 מליון דולר בסבב הגיוס הראשון

חברת הסטארטאפ הישראלית Drippler הודיעה כי שהשלימה סבב גיוס ראשון העומד על 4.5 מליון דולר בהובלת Titanium Investments ובהשתתפות משקיעים נוספים: ינקי מרגלית, ראובן אגסי, דויד אסיה, TMT Investments, Upwest Labs. לפני סבב זה גייסה החברה 1.1 מליון דולר מה שמעמיד את סך כל הגיוסים של החברה על 5.6 מליון דולר.

Drippler, אותה סקרנו בעבר, היא אפליקציה לאנדרואיד ול-iOS המאפשרת למשתמשיה להכיר בצורה טובה יותר את היכולות של הסמארטפון בכך שהיא מספקת טיפים ועצות, על בסיס יומי, שמותאמים במיוחד לכל משתמש וסוג המכשיר שלו. מעבר לכך, מאגדת Drippler יחדיו מגוון רחב של כתבות בנושאים שונים שיוכלו ללמד, גם את המשתמש הכבד ביותר, דבר או שניים אודות עולם המובייל והאפליקציות. כל זה מתאפשר הודות לשיתופי הפעולה הענפים שיש ל-Drippler עם גופי תקשורת גדולים כדוגמת: LifeHacker, Gizmodo, Android Authority ועוד.

כפועל יוצא משיתופי פעולה אלה מצליחה Drippler ליצור תוכן ממוקד ואיכותי עבור קהל המשתמשים שלה, מה שמושך לא מעט מפרסמים ואפליקציות שמעוניינים להשתמש בקהל הממוקד הזה – מצרך חשוב בימינו. סבב הגיוס החדש יאפשר ל-Drippler להמשיך וליצור שותפויות חדשות ולרתום מוציאים לאור ובלוגים נוספים לשורותיה, ובכך להעניק ערך מוסף גבוה יותר למשתמשים, וכתוצאה מכך להגדיל את התמורה עבור המפרסמים.

Drippler הוקמה בשנת 2011 על ידי דותן גלרון, רונן יעקובי ומתן תלמי, המשמש כמנכ”ל Drippler. בתגובה לגאדג’טי התייחס מתן תלמי לסבב הגיוס האחרון והמשמעות שלו עבור Drippler:

אנחנו מתכננים להמשיך להשקיע בשיווק וגידול בסיס המשתמשים שלנו בארה”ב ולהפוך לשירות המלצת האפליקציות המוביל בשוק. במהלך השנה הבאה נתחיל להשיק את השירות בשפות נוספות ובהתאמה לשווקים חדשים באירופה, אסיה ודרום אמריקה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדת האפליקציה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים