רשמי: מכשיר הדגל Huawei P8 יושק בישראל ב-12 ביולי

בהמשך לדיווח אתר גאדג’טי שהגיע מוקדם יותר החודש, החלה היום (ג’) חברת אלפא טלקום, נציגת חברת וואווי בישראל, לשלוח הזמנות לעיתונאים לקראת מסיבת ההשקה למכשיר הדגל Huawei P8 שתיערך ביום ראשון, ה-12 ביולי, לצד הופעה של מוקי.

על מכשיר הדגל Huawei P8 הכריזה החברה הסינית רק בחודש אפריל האחרון, כך שמדובר בהשקה מהירה יחסית עבור השוק הישראלי. לצדו של דגם ה-P8 הכריזה וואווי באפריל גם על דגם ה-P8 Max, גם אותו אנו עשויים לראות בישראל בקרוב, כאשר השעון החכם של החברה צפוי להגיע לארץ לקראת חודש אוגוסט.

מפרטו של דגם ה-Huawei P8 מרשים למדי וכולל מסך IPS בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD 1080p, מעבד בעל שמונה ליבות במהירות מירבית של 2.0Ghz המבוסס על ערכת השבבים HiSilicon Kirin 930 עם המעבד הגרפי Mali-T628 וזיכרון 3GB RAM לצד נפח אחסון בגודל 16 או 64 גיגה בייט עם אפשרות הרחבה.

השוואת מפרטים: Huawei P7 מול Huawei P8

מערך הצילום במכשיר כולל מצלמת 13 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול ומנגנון ייצוב תמונה (OIS) מובנה, זאת לצד מצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל. אחד הדגשים הגדולים של וואווי הינו בצד העיצוב והמכשיר החדש מעניק תחושה של מכשיר פרימיום על-ידי שימוש באלומיניום והצגת מבנה דקיק בן 6.4 מ”מ בלבד.

עם מחיר הנע בין 1900-2100 שקלים באירופה ובהתחשב במחירו של דגם ה-P7, שעמד בזמן ההשקה בישראל בשנה שעברה על מחיר של 1999 שקלים, יש להניח כי דגם ה-P8 יוצע בארץ במחיר שינוע בין 2000 ועד 2500 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים