דיווח: iPhone 6S יהיה מהיר ויעיל יותר ויספק חיי סוללה משופרים

אחרי לא מעט תמונות שהודלפו לרשת בנוגע לעיצובו של הדור הבא בסדרת האייפונים, מגיעים גם פרטים נוספים לגבי המפרט, שכיאה לדגם ה-S, שומר על עיצוב נאמן לדגם האב אך מכיל בתוכו שיפורי מהירות ויעילות משמעותיים יותר.

אתר חדשות הטכנולוגיה המהימן למוצרי אפל, 9to5Mac, מדווח כי ה-iPhone 6s עתיד להיות יעיל יותר, מהיר יותר והרבה יותר חסכוני בסוללה. הדיווחים מגיעים בעקבות החלטתה של אפל לשלב את שבב ה-LTE מבית קוואלקום, הידוע גם כ-MDM9635M.

לשבב המדובר היכולת להכפיל את מהירות תעבורת הנתונים ברשת הדור הרביעי, ולפיכך יתמוך במהירות הורדה של עד 300Mbps, כאשר מהירות העלאה תשאר כ-50Mbps. יכולת חשובה זו תעניק לדור הבא של מכשירי האייפון חיבור LTE אפקטיבי ומהיר יותר, וישפר את פעולתן של אפליקציות המבוססות על חיבור רציף לרשת.

Apple-iPhone-6S-Qualcomm-Gobi-Modem-LTE-1

יתרון נוסף לשבב המודם החדש הוא יעילות הפעולה שלו. עצם מהירותו מאפשרת לכלל האפליקציות לעבוד באופן יותר חלק ובשל כך גם לחסוך בכח העיבוד ובחיי הסוללה. זוהי בשורה משמחת למדי המצטרפת למגמה ההולכת וגוברת מצד אפל לתת תשומת לב גדולה יותר לחיי הסוללה. כידוע, מערכת ההפעלה iOS9 אשר הוכרזה בתחילת יוני ותושק ביחד עם האייפון החדש, תתמקד בעיקר בשיפורי ביצועים וחיסכון במשאבים מאשר בשיפורים עיצוביים, דבר שיאפשר לשבב של קוואלקום לחסוך אפילו עוד יותר בחיי הסוללה.

עוד מתייחס המקור אל עיצוב השבב של קוואלקום, אשר מצטרף לחדשות הנוגעות ללוח האם של המכשיר החדש, ומדווח כי השבב מיוצר בתהליך ייצור של 20 ננו-מטר, ופחות מהדור הקודם (28nm) אשר נמצא באייפון 6, מה שמשאיר עוד מקום בתוך המכשיר, מאחר ודווח כי העיצוב לא ישתנה כמעט כלל.  ידיעה זו קשורה גם היא אל חיי הסוללה ולפיה ייתכן כי אפל תבחר להגדיל את הסוללה במכשיר החדש ותציע זמן המתנה ופעילות ארוכים משמעותית הודות לסינרגיה בין כל הרכיבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים