דיווח: תמונות חדשות מציגות את מסגרת האלומיניום של ה-iPhone 6S

ימים בודדים לאחר שהחל הייצור הראשוני של ה-iPhone 6S, דולפות לרשת אינספור תמונות המציגות את כיסוי ומסגרת האלומיניום של המכשיר. התמונות החדשות מגיעות אל ידיו של אתר הטכנולוגיה 9to5mac ממקורותיו בשרשרת האספקה של אפל, ומאפשרות לנו לאשר ולשלול לא מעט דיווחים אודות מכשירי האייפון שיוכרזו בסתיו הקרוב.

ראשית, מציגות התמונות החדשות באופן ברור את המובן מאליו מזה מספר חודשים – iPhone 6S ישאיר את עיצוב האלומיניום המרשים אותו הציגה החברה בשנה שעברה עם האייפון 6. עוד מוסר מקור האתר כי השינויים בעובי המכשיר ובמימדיו השונים קטנים עד כדי כמעט בלתי נתנים לזיהוי בעין בלתי מזוינת.

כמו כן, כל החיבורים, חריצי הרמקול, כפתורי הווליום וכד’ נמצאים באותו המקום ולא עברו כל שינוי. למרות זאת, מציגות התמונות, כצפוי, לא מעט שינויים קטנים שצפויים להתרחש מתחת למכסה המנוע ובתוך מסגרת המכשיר עצמה.

לצד האישור שהאייפון החדש ישמור על קוי עיצוב זהים, מבטלות התמונות החדשות מספר שמועות ודיווחים שרצים ברשת בשבועות האחרונים. בניגוד לדיווחים שגרסו כי אפל בוחנת מערך צילום כפול עבור המכשיר, כיסוי האלומיניום המודלף מציג חריץ לעדשת מצלמה בודדת ולצידו חריץ לפלאש ה-LED הכפול. למרות זאת, ייתכן כי אפל תחליט לשלב את מערך הצילום הכפול בדורות האייפונים הבאים.

כיסוי האלומיניום האחורי של ה-iPhone 6S שהודלף מפס הייצור מציג גם את פסי האנטנה הקיימות בדור האייפונים הנוכחי ובכך מבטלות התמונות החדשות את התקוות הרבות של משתמשים ומבקרים ברחבי העולם כי אפל תיישם את הטכנולוגיה החדשה אותה הציגה בפטנט שהגישה למשרד הפטנטים האמריקאי, העשויה לאפשר לחברה להפסיק את השימוש בפסי האנטנה העשויים פלסטיק בגב המכשיר, כך שלא ישברו את עיצוב האלומיניום המושך.

יש לציין כי התמונות מציגות את מימדיו של ה-iPhone 6S בלבד ולא את ה-iPhone 6S Plus, בו אנו מקווים לראות שינויים משמעותיים בכל הנוגע למימדיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים