שמועה: סמסונג ואפל יבצעו שימוש בצמד מצלמות אחוריות במכשירי הדגל הבאים

תמונה: אילוסטרציה, גאדג’טי

משדרגות את חווית הצילום: דיווח המגיע מהאתר הקוריאני ETNews גורס כי סמסונג ואפל, שתי יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, עשויות לשלב במערך הצילום של הסמארטפונים שלהן צמד מצלמות ראשיות שיעבדו יחדיו, בדומה לאלו הנמצאות בסמארטפונים שונים בשוק כדוגמת ה-HTC One M8 ו-One M9+.

על פי הדיווח, סמסונג ואפל כבר בחרו להשתמש בטכנולוגיה זו, ולכן גוברת הדרישה לחיישני צילום, עדשות וחלקים נוספים המרכיבים את המצלמה. בהתאם לכך, צפויה תעשיית רכיבי הצילום לסמארטפונים לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות.

מערך הצילום הכפול של Corephonetics הישראלית
מערך הצילום הכפול של Corephonetics הישראלית

כשזה נוגע לאפל, מציין אתר ETNews כי Linx Computational, חברה ישראלית המתמחה בטכנולוגיות צילום אותה רכשה אפל באפריל האחרון מתמקדת בחיישני צילום ובטכנולוגיות עיבוד תמונה המסוגלים לשמש את החברה מקופרטינו במערך הצילום הכפול אותו היא, כביכול, מתכננת.

לגבי סמסונג גברו הרמזים בכל הנוגע לשילוב מערך צילום כפול בגב המכשיר עם הכרת ה-Exynos 7420, ערכת השבבים מבית החברה המשולבת ב-Galaxy S6 על כל גרסאותיו ומספקת תמיכה בעיבוד תמונות כפולות המגיעות מהמצלמה.

באמצעות שילוב מערך צילום מסוג זה תוכלנה שתי היצרניות להביא לסמארטפונים יכולות צילום מתקדמות במיוחד, שכן מצלמה נוספת בגב המכשיר תסייע לספק תמונות חדות יותר, בעלות דיוק צבע גבוה וייתכן כי אף תאפשר לבצע צילום בתלת מימד, אף שלא ברור האם זוהי המטרה של אחת מן היצרניות.

את מכשיר הדגל הבא מבית אפל, ה-iPhone 6S, סביר להניח שנזכה לראות כבר בספטמבר הקרוב ואנו מעט ספקנים שהחברה תחליט לשלב בו צמד מצלמות אחוריות. סמסונג, לעומת זאת, צפויה להכיר לנו את ה-Galaxy S7 בעוד קצת פחות משנה, ברבעון הראשון של 2016, כך שייתכן ונראה את טכנולוגיה זו מיושמת בו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים