מסך המחשב הקעור של אייסר בגודל 34 אינץ’ תומך במאיץ החדש מבית AMD

עתה שהשיקה AMD סדרת מאיצים גרפיים חדשה שתתחרה בדגמי המאיצים האחרונים מבית Nvidia, העיתוי להשקת מסך גיימינג יעודי התואם את טכנולוגיות התצוגה של החברה נכון מתמיד. כך עושה היצרנית הטיוואנית, Acer, אשר מציגה מסך גיימינג גדול וקעור בפורמט רחב במיוחד.

שם הדגם המדוייק הינו XR341CK ובחברה מציבים את המסך החדש כפתרון לגיימרים המחפשים חווית משחק סוחפת מהרגיל. לשם כך, כאמור, מציע המסך פאנל קעור בגודל אלכסוני בן 34 אינץ’ ובפורמט 21:9, תצורה המאפשרת להכיל חלק גדול יותר משדה הראיה של השחקן. הפאנל מיוצר בטכנולוגיית IPS ומציע רזולוציית תצוגה בת 3440×1440 פיקסלים. אמנם נמוכה מ-4K, רזולוציית QHD תאפשר קצב פריימים נח גם בשילוב עם מגוון המאיצים החדשים שאינם דגמי הדגל.

הפאנל מציע זמן תגובה מהיר בן 4 מילי-שניות וזויות צפיה בנות 172 מעלות לרוחב ו-178 מעלות לגובה. בפן ההתממשקות צוייד הדגם במחבר HDMI 2.0, מחבר DisplayPort, miniDisplayPort ו-DisplayPort Out להעתקת התמונה למסך נוסף. כמו כן, כולל המסך מפצל USB 3.0 מובנה לחיבור עד ארבעה התקנים וכן זוג רמקולים בהספק 7 וואט ותמיכה בתקן השמע DTS.

Acer-XR341CK-back

התכונה המייחדת את המסך לשימוש עם מאיץ מבית AMD היא תמיכתו בטכנולוגיית הסנכרון האדפטיבי של החברה, FreeSync. זו מאפשרת להתאים את קצב הרענון של פאנל התצוגה עם קצב הפריימים, שמספק המאיץ הגרפי. פונקציות נוספות הינן ה-PBP ו-PIP לתצוגת תמונה משני מקורות זו לצד זו או אחת בתוך השניה וכן מספר תכונות תצוגה, שנועדו להקל על מאמץ העיניים במהלך שימוש ממושך על ידי ביטול הריצוד וסינון גוון כחול בתמונה.

Acer-XR341CK-top

המסך יהיה זמין לרכישה דרך החנויות המקוונות המובילות בארה”ב החל מסוף החודש הנוכחי במחיר 1099 דולרים (כ-4150 שקלים). באשר לזמינותו בשווקים נוספים, החברה טרם מסרה פרטים, אולם יש לשער כי בהמשך יושק המסך גם במדינות אירופה וייתכן אף בישראל.

Acer-XR341CK-side


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים