סמסונג תערוך אירוע להשקת ה-Galaxy Note 5 ב-25 באוגוסט

הבוקר (ב’) החלה סמסונג ישראל לשלוח הזמנות לעיתונאים לקראת אירוע ההשקה של ה-Galaxy Note 5, אותו תערוך החברה כבר בשבוע הבא, יום שלישי ה-25 באוגוסט. ההשקה הינה אחת מהמהירות של החברה למכשיר דגל וצפויה להיערך במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם.

על מכשיר הפאבלט Galaxy Note 5 הכריזה סמסונג באירוע שנערך בעיר ניו-יורק ביום חמישי האחרון, שם חשפה גם את פאבלט ה-Galaxy S6 Edge Plus בעל מסך 5.7 אינץ’ עם שוליים קמורים.

מפרטו של פאבלט הנוט 5 כולל מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Quad HD, התומך בעט הסטיילוס S-Pen של סמסונג אשר שליפתו תתאפשר, לראשונה, על ידי לחיצה ולא בעזרת משיכתו מגוף המכשיר. עוד במפרטו של ה-Note 5 תמצאו גם מעבד 64 ביט מתומן ליבות, המשולב במערכת על-שבב Exynos 7420, גם היא מתוצרת סמסונג, זיכרון 4GB RAM, נפחי אחסון של 32 או 64 גיגה-בייט ללא אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס חיצוני וסוללת 3000mAh המאפשרת טעינה מהירה תוך 90 דקות וטעינה אלחוטית המוצעת באופן מובנה במכשיר.

קריאה נוספת: הדברים שחידשה סמסונג ב-Note 5 מול ה-Note 4

עיצובו של Galaxy Note 5 לוקח הרבה מזה של דגם ה-Galaxy S6 Edge ומציג, לראשונה, שוליים קמורים בגב המכשיר, המיועדים לספק אחיזה טובה יותר בפאבלט החדש. מחירו של המכשיר צפוי לעמוד בין 3,899-3,999 שקלים, כאשר היבואנית הרשמית, סקיילקס, כבר החלה בהרשמה מוקדמת לרכישת המכשיר במחיר 3,999 שקלים ואת דגם ה-Galaxy S6 Edge Plus במחיר של 4,299 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים