עסקה בין אפל ל-Best Buy מעידה על מועד תחילת מכירתו של ה-iPhone 6S

אייפון 6S (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

כבכל שנה, אפל צפויה להכריז גם השנה על מכשירי האייפוi החדשים, ה-iPhone 6S וה-iPhone 6S Plus, כאשר ייתכן שנראה גם את ה-iPhone 6C במהלך חודשי הסתיו. השנה, בדומה לשנים האחרונות, גורסים דיווחים רבים שהכרזתם תתרחש בחודש ספטמבר ואלו אף מעידים על תאריך מדוייק – ה-9 בספטמבר, יום רביעי. אך לצערינו, דבר לא נמסר בעניין מועד הפיכת המכשירים לזמינים לרכישה.

דיווח חדש מוסר כי רשת חנויות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה האמריקנית, Best Buy,  חתמה על עסקה עם אפל שתאפשר בקרוב ללקוחותיה להירשם לשירות האחריות המורחבת עבור מוצרי אפל, ה-AppleCare ישירות דרכה. את ההכרזה על השירות צפויה החברה לבצע ב-10 לספטמבר, לכאורה יום לאחר אירוע הכרזת דור האיפונים הבא.

עוד מוסר האתר כי מקורותיו ציינו שבסט ביי תחל לספק את השירות למשתמשיה כבר ב-13 לספטמבר, ימים בודדים, ככל הנראה, לפני תחילתה של המכירה המוקדמת עבור דגמי האייפון החדשים. דיווח זה עומד בקנה אחד מול ההשערות והדיווחים בדבר תאריך השקת האייפונים, שכן בסט ביי כנראה מעוניינת להשיק את השירות בצמוד להשקת המכשירים החדשים. עם זאת, יש לציין כי אין בדיווח זה לספק תאריך השקה מדוייק ל-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, אלא מעיד על מסגרת זמן לגיטימית עבור שחרור המכשירים.

AppleCare Gadgety

אפל נוהגת להתחיל במכירה מוקדמת למכשירים ימים לאחר ההכרזה, כאשר בשנים האחרונות ראו מכשירי האייפון אור בין שבוע ועד שבועיים לאחר אירוע ההכרזה. במידה שלא תסטה אפל מנוהגה, אנו צפויים לראות את מכשירי האייפון 6S והאייפון 6S פלוס בחנויות בארה”ב לקראת אמצע חודש ספטמבר, כאשר לצידם תושק גם מערכת ההפעלה iOS 9 עבור כל המכשירים התומכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים