אוהבים משחקי התגנבות? Seven הולך לשמח אתכם, מאוד

אם משחקי התגנבות הם בדיוק כוס התה שלכם, היכונו להתלהב מ-Seven: משחק התגנבות-תפקידים איזומטרי השואב את ההשראה ממשחקי Thief. עולם המשחק עבר אפוקליפסה בעבר הרחוק, ומאז האנושות הספיקה להתקדם מעט ולהגיע למקבילה עתידנית של ימי הביניים. כלומר, זהו שילוב של טכנולוגיה אולטרה-מתקדמת בעולם שאינו מודרני, עולם העומד בשורה אחת עם משחקי התגנבות מצויינים כמו Thief, Dishonored.

אתר המשחק כולל כרגע כמה תמונות ותיאור שובה: “שוב שקע אפר הטעויות של בני האדם”, כך נכתב. “הטבע חוזר לעבוד, מנקה ומתקן את הפצעים שהשארנו בעולם. […] לא כולם מרוצים מכך שאני פושט על הערים הללו, שנקברו מזמן. נכון, זה לא חוקי, אבל איזו ברירה יש לי? אני מעדיף לשדוד את המתים מאשר לגנוב או לגווע ברעב”.

seven-2
גרסה עתידנית של ימי הביניים, עם טכנולוגיה מתקדמת של ציווילזציה חרבה

את העולם, הדמויות והסיפורים המאכלסים אותו כותבים יוצאי CD-Projekt, האחראים בין היתר על יצירת המופת The Witcher 3. עולם המשחק, ששמו Empire of Vetrall, יהיה פתוח לחלוטין עבורנו ונוכל לחקור אותו כאוות נפשנו, כשהסיפור הוא לא-לינארי, כך לפי אתר המשחק הרשמי. בנוסף, יכלול המשחק מערכת “טיפוס פארקור” שתאפשר לנו לנוע בחופשיות ובחן על גבי מכשולים מכל גובה.

יוצרי המשחק שמים דגש מיוחד על הדואליות שבו: מדובר במקום שסובל מבעיות רבות, בו לא בטוח אם ברי המזל הם השורדים או הנכחדים. הטכנולוגיה המתקדמת שנותרה מציווילזציית העבר מעיבה על מאמצי השיקום של בני האדם, ואנו השחקנים ניתקל בהרבה דילמות, החלטות קשות, וסיפור מסועף שישתנה בהתאם לבחירות שלנו.

תאריך יציאה לא הוכרז עדיין באופן רשמי, אך צוות המפתחים: IMGN.PRO ו- Fool’s Theory יצרו קשר עם אתר PC Gamer ומסרו כי הם מכוונים לשחרר את המשחק במחצית השניה של השנה הבאה (2016). לעת עתה נמסר כי המשחק יהיה זמין למחשב האישי בלבד.

seven-3
המשחק יספק מבט איזומטרי, ויכלול פארקור וטיפוס על מכשולים לצד התגנבות ומשחק תפקידים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים