בחנו את עצמכם: האם סוני עסקה בבישול לפני שהביאה מסכי 4K לעולם?

תמונה מקורית: cookbookman17

עשרות כתבות מתפרסמות כאן בגאדג’טי מדי שבוע, ובהרבה מן המקרים די קשה לנו להתעלם מהידע הרב שאתם הקוראים מפגינים במערכת התגובות. לכן, החלטנו לנסות לבחון אתכם ולבדוק מה וכמה אתם באמת יודעים. הפעם נבדוק את היכרותכם עם כמה עובדות מעניינות אודות חברות הטכנולוגיה הגדולות. בהצלחה!

[interaction id=”55fcfec2f94584352d15f39f”]

גאים בתוצאה שקיבלתם? שתפו אותה עם חברים!

הצגת העובדות הנכונות וההסבר

[expand title=”לחצו כאן להצגה”]מקור השם Google הוא מהמילה Googol המייצגת מספר מאד גדול

שמה של חברת הענק גוגל נגזר מהמילה “גוגול” המייצגת את המספר 10 בחזקת 100, כלומר 1 עם עוד מאה אפסים אחריו. מייסדי גוגל בחרו בשם זה עבור מנוע החיפוש המתקדם שפיתחו ובאמצעותו הם ניסו להמחיש את סדר הגודל של כמויות המידע שברשת.

בחירת השם Apple הושפעה מהיותו של המנכ”ל סטיב ג’ובס טבעוני

המנכ”ל האגדי סטיב ג’ובס בחר בשם אפל בשל היותו פירותני באותה התקופה, משמע – הוא היה טבעוני שניזון מפרחי צמחים בלבד. ההשראה הגיעה מביקורו במטע תפוחים במסגרת דיאטה פירותנית – “זה שם משעשע, נמרץ, ולא ממש מפחיד”. ג’ובס לא ניסה לכפות את רצונו, הוא אפילו ביקש מעובדיו להציע שמות טובים יותר, משימה שלא צלחה עד עצם היום הזה.

מעבר לעיסוקיה בטכנולוגיה, מתמחה סמסונג גם בהנדסת בניין

לא רק סמארטפונים, טאבלטים ומכונות כביסה: תאגיד סמסונג הדרום קוריאני מתחזק גם חטיבת הנדסה ובנייה. תופתעו אולי לשמוע שסמסונג היא זו שבנתה את גורדי השחקים טאיפיי 101 שבטיוואן ובורג’ ח’ליפה שבדובאי.

מנכ”ל חברת HTC עשה את דרכו לאירוע הכרזה בטרמפ על אופנוע

בבוקר מסיבות העיתונאים של תערוכת MWC 2014 נתקע מנכ”ל HTC פיטר צ’ו בפקק תנועה כבד. צ’ו יצא מהמונית וביקש מרוכב אופנוע להסיע אותו עד למתחם התערוכה. הרוכב הסכים, המנכ”ל הגיע בזמן למסיבת העיתונאים, והחברה פתחה בקמפיין אינטרנטי לאיתור רוכב האופנוע. הרוכב נמצא, הוזמן לאירוע ההכרזה שערכה החברה בלונדון חודש מאוחר יותר ויצא ממנו עם מכשיר HTC One M8 חדש.

sony-rice-cooker
סוני מכינה לכם אורז

המוצר הראשון של חברת סוני היה סיר חשמלי לאידוי אורז וירקות

תאגיד סוני היפני החל את דרכו עם מוצר חשמלי שמטרתו הייתה אידוי אורז וירקות. המוצר נהג שלא לעשות את המוטל עליו וזכה לכשלון צורב. לאחר מכן פנתה החברה לייצור כריות חימום, אך כשלה גם בתחום זה ומיד לאחר מכן נכנסה לתהליכי רה-ארגון שהשפיעו מאד על עתידה. כמה טוב שהיפנים לא אהבו את סיר האורז של סוני.

אתר פייסבוק צבוע בכחול בשל עיוורון צבעים חלקי של המנכ”ל מארק צוקרברג

מייסד ומנכ”ל פייסבוק, מארק צוקרברג, סובל מדלטוניזם תורשתי, עיוורון צבעים חלקי שמפריע בהבחנה בין גוונים מסוימים. במקרה של צוקרברג מדובר בקושי בהבדלה בין ירוק לאדום. לכן, בחר המייסד ללכת על בטוח והשתמש בצבע הכחול כשבנה את הגרסה הראשונה של הרשת החברתית. אל תגעו לו בכחול.[/expand]

בחנו את עצמכם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים