בעלי Nexus 5 ו-Nexus 6 עשויים לקבל עדכון לאנדרואיד 6.0 בשבוע הבא

מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, Android Marshmallow 6.0, הוכרזה במהלך כנס Google I/O האחרון שהתקיים בחודש מאי ומאז נמצאת בבחינה במגוון גרסאות פיתוח. כעת, נראה כי אנו קרובים מתמיד לשחרורה של הגרסה הסופית, כאשר מכשירי הנקסוס 5 והנקסוס 6 צפויים לקבל את העדכון לאנדרואיד 6.0 כבר בשבוע הבא.

הצצה לאחור

את הפרטים הללו מספקת המפעילה הסלולרית השניה בגודלה בקנדה Telus, שפרסמה את המועד בו יקבלו מכשיריה עדכונים שונים למערכת ההפעלה שלהם. בין המכשירים שפרסמה נמצאים שני מכשירי הנקסוס המצויינים מעלה, וציינה כי אלו יקבלו את עדכון הגרסה כבר ביום שני הבא, ה-5 באוקטובר. זמן קצר לאחר הפרסום הסירה החברה את שני המכשירים מרשומותיה.

בהתחשב בכך שגוגל צפויה להכריז על שני מכשירי הדגל החדשים שלה, LG Nexus 5X ו-Huawei Nexus 6P, במהלך אירוע הכרזה שיתקיים מאוחר יותר השבוע, ביום שלישי, ה-29 בספטמבר, דיווח זה לגיטימי לחלוטין, שכן גוגל מרבה להפיץ את גרסאות אנדרואיד לאחר הכרזתה על מכשירי דגל חדשים.

Android 6.0 Launch Date

העדכון, שמיועד לתחילת הפצה כבר ביום שני הבא, צפוי להביא עימו מגוון נרחב של שינויים ושיפורים, בעיקר מתחת למכסה המנוע. בין השינויים יזכו המשתמשים לקבל ביצועים משופרים, חיי סוללה טובים יותר ולא מעט תכונות חדשות.

באשר למכשירי אנדרואיד אחרים, מועד הגעת העדכון תלוי ביצרניות המכשירים וייתכן כי הדבר יקח מעט זמן, בדומה לעדכון עבור גרסאות אנדרואיד קודמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים