HTC תערוך אירוע הכרזה ב-20 באוקטובר, עשויה להציג את One A9

בשלהי אירוע ההכרזה שערכה אמש (ג’, 29.9) גוגל בסן פרנסיסקו, ניצלה יצרנית הסמארטפונים הטייוואנית HTC את ההזדמנות והודיעה כי תערוך אירוע הכרזה משלה ביום שלישי, ה-20 באוקטובר. בציוץ שנשלח מחשבון הטוויטר הרשמי של החברה, הודיעה HTC כי האירוע יתחיל בשעה 19:00 (שעון ישראל).

הצצה לאחור

HTC לא חשפה איזה מכשיר תציג במהלך האירוע, אך ציינה כי יהיה זה המכשיר החדש הראשון שלה שיגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה האחרונה: Android 6.0 Marshmallow. באירוע ההכרזה על מכשירי הנקסוס החדשים חשפה גוגל כי מערכת ההפעלה החדשה תגיע למכשירי הנקסוס 5, נקסוס 6, נקסוס 7 (2013) ונקסוס 9 כבר בשבוע הבא, בנוסף לדגמי הנקסוס 5x ונקסוס 6p עליהם הכריזה אתמול.

המכשיר אותו עשויה HTC להציג ייתכן שיהיה One A9, עליו שמענו מספר פעמים בעבר. הדעות בנוגע למכשיר עדיין חלוקות, כאשר הדיווחים אודותיו מציגים את האפשרות כי מדובר יהיה במכשיר דגל או לחלופין במכשיר המיועד עבור שוק הביניים.

על-פי הדיווחים הטוענים כי מדובר במכשיר עבור השוק הגבוה מפרטו הטכני של ה-HTC One A9 יכלול מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD או Quad HD, מעבד בעל 10 ליבות על גבי ערכת השבבים MediaTek Helio X20, זיכרון עבודה בנפח 4GB ומצלמה ראשית עם מייצב תמונה אופטי, שתהיה מסוגלת להפיק תמונות בפורמט RAW.

ואולם, על פי דיווח שהגיע מטעם המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks), יכלול המכשיר מפרט צנוע למדי עם מסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מדגם Qualcomm Snapdragon 617 עם מעבד מתומן ליבות בתדר 1.5Ghz, זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 16GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם מייצב תמונה אופטי, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע, סוללת 2150mAh וגוף עשוי מתכת בעובי 7 מ”מ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים