שמועה: HTC One A9 יושק באוקטובר עם אנדרואיד מרשמלו

סמארטפון השוק הגבוה החדש שתחשוף היצרנית הטיוואנית HTC ב-29 בספטמבר ממשיך להסתמן כאחד המעניינים עבור החציון השני של 2015. לאחר שנחשפנו למפרטו העצמתי, דיווח חדש המגיע ממדליף מוכר ברשת החברתית טוויטר טוען כי המוצר יושק לכל המאוחר בנובמבר, כשעליו מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד Marshmallow 6.0.

המידע החדש מגיע ישירות מחשבון הטוויטר LlabTooFeR המתוחזק על ידי מפתח צד שלישי מוכר עבור מוצריה של HTC הטיוואנית. דרך חשבון הטוויטר הזה קיבלנו בעבר לא מעט מידע אודות תכניותיה העתידיות של החברה, ובשל כך אין סיבה שבגינה נוכל לפקפק באמינותו של הדיווח החדש.

htc-one-a9-twitterלדבריו של המפתח, המכשיר החדש יגיע לשווקים באוקטובר או לכל המאוחר בנובמבר, כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Marshmallow 6.0 עליה מולבש ממשק המשתמש Sense בגרסתו השביעית, אותו אחד שהגיע עם מכשיר ה-One M9. משמעות הדבר היא שהמוצר החדש של HTC יהיה בין הראשונים עם מערכת ההפעלה העדכנית של גוגל.

סביר להניח שברבעון השני של 2016, לאחר השקתו של סמארטפון הדגל הבא מבית החברה – HTC O2, ישודרג One A9 ויקבל גרסה חדשה של ממשק המשתמש – Sense UI בגרסתו השמינית.

שבועיים להכרזה: מחלוקות בנוגע למפרט

לפי השמועות והדיווחים שהציפו אותנו בחודשים האחרונים, צפוי מפרטו של HTC One A9 להכיל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD או Quad HD, מעבד בעל 10 ליבות על גבי ערכת השבבים MediaTek Helio X20, זיכרון עבודה בנפח 4GB ומצלמה ראשית עם מייצב תמונה אופטי, שתהיה מסוגלת להפיק תמונות בפורמט RAW (תוצר לא מעובד).

אולם הבוקר, פרסם המדליף הידוע אוון בלאס ציוץ חדש בעמוד הטוויטר הפופולארי שלו. למרבה ההפתעה, בלאס טוען ש-HTC One A9 הוא עוד מכשיר המיועד לשוק הבינוני, עם מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים Snapdragon 617, זיכרון RAM בנפח 2GB, רכיב אחסון בנפח 16GB, מצלמת 13 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי, סוללת 2150mAh, חיישן טביעות אצבע וגוף מתכת בעובי של כ-7 מ”מ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים