אל תתעסקו איתה: ג’סיקה ג’ונס חוזרת בוידאו טיזר חדש

ג’סיקה ג’ונס (מקור: נטפליקס)

ב-20 בנובמבר עומדת לנחות בטלוויזיה דמותה של ג’סיקה ג’ונס, גיבורת על שפרשה מעיסוק זה לטובת חקר מקצוע שמסתדר טוב בהרבה עם אורח חייה הכאוטי – חוקרת פרטית. הסדרה החדשה של מארוול תעלה לשידור במלואה ברשת נטפליקס ותהפוך לצלע נוספת של גיבורי על הממוקמים בחלק הרע של העיר, Hell’s Kitchen, לצידה של דרדוויל, שעונתה השניה תגיע בשנה הבאה.

סרטון הטיזר הראשון ששחררה נטפליקס הציג את דמותה של ג’סיקה ג’ונס, אותה מגלמת קריסטין ריטר, כצעירה שמעוניינת לחגוג, לשתות הרבה ואז לישון עד מאוחר. בטיזר חדש שמשחררת החברה כעת אנו רואים את הצד הפרוע של ג’סיקה ג’ונס פעם נוספת, כאשר היא מסיימת את הערב שלה במסבאה העירונית מוקדם למדי (8 בערב).

אם את הטיזר הראשון ליווה השיר “Loving You” שמקורו בשנות השבעים המוקדמות, הפעם מתקדמת ג’סיקה ג’ונס ובוחרת ב-Bad Reputation של ג’ואן ג’ט משנת 1980. הבחירה בשירים הללו בשני הטיזרים שהוצגו עד כה נעשתה על ידי ג’סיקה ג’ונס עצמה (בשעון המעורר בביתה ובג’וקבוקס בפאב העירוני), כך שייתכן ונזכה לשמוע פס קול דומה שילווה גם את הסדרה. אחרי הכל, פס קול של שירי שנות ה-70 עבד לא רע ב”שומרי הגלקסיה”, אז מובן שבמארוול ינסו לשחזר את ההצלחה גם בג’סיקה ג’ונס.

צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים