הודלף: מפרטו הטכני של OnePlus X נחשף במלואו

בקרוב מאוד עשויה יצרנית הסמארטפונים הסינית הקטנה, OnePlus, להכריז על מכשיר חדש ושלישי במספרו לסדרת מכשיריה, הצפוי להיקרא OnePlus Mini או OnePlus X. עד עתה גרסו הדיווחים שהמכשיר החדש יציע מפרט הזהה למדי לזה של הסמארטפון הראשון מבית החברה, OnePlus One, אך דיווח חדש מציג תמונה אופטימית יותר.

על פי הדיווח החדש, מפרטו הטכני של המכשיר ישלב מסך Full HD בגודל 5 אינץ’, המכוסה זכוכית 2.5D מסוג Gorilla Glass 3 או 4, מערכת על שבב Helio X10 מבית מדיה טק, בניגוד ל-Snapdragon 801 כפי שדווח קודם לכך, 2GB RAM ו-32GB עבור אחסון, אותם יוכל המשתמש להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון ייעודי.

מלבד אלו, יציע המכשיר סוללה בעלת קיבולת הנעה בין 3,000mAh ל-3,100mAh, שקע טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C עם תמיכה בטעינה מהירה, עינית אינפרא-אדום לצורך שימוש במכשיר כשלט ולמרבה ההפתעה, שבב NFC שנעדר ממכשיר הדגל, OnePlus 2.

עוד חושף המקור כי מצלמת המכשיר הראשית תשלב את חיישן IMX258 של סוני, המגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, זאת לצד פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע וצילום וידאו ב-4K. חיישן הצילום הקדמי יגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם יכולות צילום וידאו ב-Full HD 1080p.

כמו כן, נמסר כי גב המכשיר יהיה עשוי פלסטיק והמשתמש יוכל להחליפו במגוון כיסויים אותם תציע OnePlus למכירה בנפרד. זאת בניגוד לדיווח הקודם, שמסר כי המכשיר יהיה עשוי דווקא ממתכת, אך ייתכן כי זה יהווה לאחת מן האופציות לגב המתחלף, אם כי הדבר לא ברור בשלב הנוכחי.

בדומה לדיווח הקודם, נמסר כי מחיר המכשיר יעמוד על כ-250 דולר (כ-970 שקלים) והוא יושק בין נובמבר לדצמבר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים