אפל מעדכנת את היצע האביזרים הנלווים שלה בפעם הראשונה מזה שנים

בנוסף לדגם ה-4K החדש של האיימק, אפל הציגה היום היצע חדש של אביזרים נלווים – עכבר, מקלדת וכמובן גם משטח עקיבה חדש. השדרוג המיוחל הגיע לאחר שנים רבות של ציפייה – חמש, שש ושמונה שנים עבור משטח העקיבה, העכבר והמקלדת בהתאמה.

מקלדת ה-Magic Keyboard החדשה, עכבר ה-Magic Mouse 2 ומשטח העקיבה Magic Trackpad 2 מציעים כעת סוללות ליתיום מובנות, זאת בניגוד לסוללות הנשלפות שהציעו קודמיהם. אף שהשינוי ידידותי לסביבה, הוא מונע מהמשתמש להחליף את הסוללה באופן עצמאי ומאלץ אותו להסתפק אך ורק בסוללה המובנית.

במקרה בו הסוללה מאבדת מקיבולתה או מפסיקה לעבוד לפתע, יש לגשת למרכז השירות להחלפתה – פעולה שדרשה בעבר אך ורק זוג סוללות חדשות וציפורניים ארוכות מספיק (או מטבע, במקרה של המקלדת) שיפתחו את תא הסוללות.

Magic Mouse 2
Magic Mouse 2

משטח ה-Magic Trackpad 2 מציע כעת משטח עקיבה גדול ב-25 אחוז מהדור הקודם, זאת על מנת לאפשר תמיכה טובה יותר במחוות – מרכיב חשוב במערכת הפעלה Mac OS X. בנוסף, הוא תומך כעת ב-Force Touch, טכנולוגיית זיהוי הלחץ שהוצגה בשעון ה-Apple Watch ועושה אט אט את דרכה אל כל מוצרי אפל.

מקלדת ה-Magic Keyboard החדשה קטנה ב-13 אחוז מהדור הקודם, אך עדיין מציעה את אותה תצורת המקשים של קודמתה (ללא לוח מספרים ייעודי למרבה הצער). בנוסף, מנגנון מספריים חדש במקשים מציע חווית שימוש יציבה, מדוייקת ונוחה יותר.

ה-Magic Mouse 2 זכה לעדכונים מינוריים בלבד בדמות הפחתה במשקל ורגלי גומי חדשות להחלקה נוחה יותר על גבי השולחן. האביזרים החדשים מתחברים אלחוטית אל המחשב באופן אוטומטי עם חיבורם בכבל הטעינה, פעולה שלא תאלצו לבצע לעיתים קרובות שכן כולם מציעים חיי סוללה העומדים על כחודש שלם של שימוש.

העכבר והמקלדת החדשים זמינים כבר כשהם מצורפים למחשב iMac חדש, אך הם ניתנים גם לרכישה בנפרד בעבור 99 דולר למקלדת ו-79 דולר לעכבר. ה-Magic Trackpad 2 לא ניתן בצירוף מחשב, ויש לרכוש אותו בעבור 129 דולר. ככל הנראה, האביזרים החדשים יושקו גם בארצנו בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים