מסלול חדש: גרסה 4.0 של Waze תציג מתיחת פנים משמעותית

Waze for iPhone Version 4.0

Waze היא ללא ספק אחת מהאפליקציות הנפוצות ביותר שלא מעט ישראלים עושים בה שימוש יומיומי. כעת חושפת החברה העומדת מאחורי האפליקציה הפופולרית שדרוג משמעותי, אולי המשמעותי ביותר מאז שוחררה, אותו תציג בזמן הקרוב, וחושפת שינוי עיצובי לצד שינוי בממשק המשתמש.

העדכון החדש, גרסה 4.0 של אפליקציית הניווט לאייפון, טומן בחובו מספר אלמנטים שעברו רענון וחידוש. הדבר הראשון והבולט ביותר בעין הוא השינוי העיצובי שנכלל בעדכון – כל הממשקים, כולל המפות עצמן, כעת נקיים ונעימים יותר לעין. שינוי זה יעזור לנהגים לנווט בצורה קלה ומובנת יותר ליעד ואף יאפשר להם לתפעל את האפליקציה באופן פשוט יותר, מה שיאפשר להם להתרכז בנהיגה.

בכדי לממש זאת, תאפשר Waze גישה מהירה יותר ליעדי הניווט המועדפים ולצד זאת שיפרה את מנגנון הדיווח, שהפך אותה לכל כך פופולרית. לא פחות חשוב הוא העדכון של ההתראות במהלך הנסיעה, שלעיתים הפריעו למהלך הנסיעה התקין. בגרסה החדשה תהיינה ההתראות מעודנות יותר ובעלות מידע ממוקד ורלוונטי בלבד. לקינוח, Waze אף הקלה על תהליך שיתוף מסלול הנסיעה ומעכשיו יהיה ניתן במספר לחיצות מצומצם לשתף אנשים נוספים במסלול שאתם עושים.

העדכון ישוחרר תחילה למשתמשים בעלי מערכת ההפעלה iOS, למרות שהאפליקציה הישראלית נמכרה בזמנו לגוגל, בעלת מערכת ההפעלה אנדרואיד. עם זאת יש לציין כי אנו מאמינים כי השדרוג יגיע למערכות ההפעלה נוספות בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים