צפו בוידאו: הטריילר החדש של Hitman חושף את מה שכולנו מפספסים

Square Enix שחררה טריילר חדש למשחק הבא בסדרת Hitman. הטריילר יוצא-הדופן ששמו World of Assassination, מצייר לנו את הקשר שבין התנקשויות לאירועים בעולם, ובכך מנסה “לפקוח את עינינו” להשפעתם של מתנקשים על ההיסטוריה ועל חיי כולנו. לצורך ההמחשה, משתמש הטריילר בגרפיקה אינפורמטיבית וטון רציני המחבר בין הנקודות, ושואב אותנו לתוך “עולם של התנקשות”.

הטריילר מציג לנו עולם נסתר מהעין שבו כלכלה ופאר נפגשים עם אלימות ומאבקי כוח. עוצמתו האמיתית של הטריילר נעוצה בכך שמדובר בקונספירציה אמינה אחרי הכל. בנוסף רומז הטריילר על מספר אירועים ממשחקי Hitman הקודמים, ומראה כיצד מתחת לאף שלנו, בלי שידענו בכלל, התנקשויות (פרי עמלו של מתנקש אחד ספציפי, ככל הנראה) מטות את גורלם של ארגונים, מדינות ואף יבשות שלמות.

חובבי סדרת Hitman ישימו לב לאזכור שלושת סגנונות המשחק הנפוצים במשחקים: ה”חובבן הברוטאלי” שרוצח את דרכו למטרה, ה”מקצוען חסר-הרחמים” שפועל ביעילות מהצללים, ו”המתנקש השקט”, שנכנס ויוצא כמו צל, וגורם למותן של מטרותיו מבלי שנוכחותו תהייה מורגשת. זה עולה בקנה אחד עם ההבטחה של המפתחים שהמפות במשחק החדש יהיו גדולות משמעותית מאלו של Absolution, המשחק הקודם בסדרה, ויהיה בהן תוכן רב יותר. זה יאפשר לשחקנים לאמץ שיטות פעולה מגוונות ואישיות יותר.

ביצוע מושלם: הנשק החשוב ביותר של המתנקש המקצועי
ביצוע מושלם: הנשק החשוב ביותר של המתנקש המקצועי

בסדרת משחקי Hitman אנו נכנסים לנעליו של סוכן 47, מתנקש מהונדס-גנטית שלוקח משימות בעלות חשיבות מירבית לשלום האנושות. על סוכן 47 מוטל להסתנן למגוון רחב של מיקומים ו”לנטרל” את המטרות שלו, כאשר לרשותו ניצבים כלים רבים לביצוע המשימה, אותה ניתן לבצע במספר דרכים שונות.

המשחק הבא בסדרה יקרא Hitman, ללא מספר או תיאור כלשהו שמוצמד אליו. שם זה עלול להיות מעט מבלבל, אך לא מדובר בחידוש או באיפוס של הסדרה, אלא בפרק נוסף בהרפתקאותיו של הסוכן הקרח עם הברקוד על העורף.

כפי שדיווחנו בחודש שעבר, המשחק יחולק לכמה פרקים שישוחררו באופן אפיזודי לקונסולות Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי. הפרק הראשון צפוי לצאת ב-11 בחודש מרץ הקרוב, והוא זמין כבר לרכישה מוקדמת ב-15$, או ב-60$ למעוניינים לרכוש את כל ה”עונה” מראש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים