דיווח: OnePlus 3 נחשף במבחן ביצועים עם 6GB RAM

לוגו OnePlus

לאחר שהשמועה האחרונה אודות מועד הכרזתו של מכשיר הדגל הבא בייצור יצרנית הסמארטפונים OnePlus התבררה כשגויה, אנו נותרים עם דברי מנכ”ל החברה שמעידים על הפיכת המכשיר לרשמי עד לסוף חודש יוני הקרוב. ועתה, עם התקרבותנו למועד ההכרזה, מתחילים אט-אט הפרטים אודות המכשיר המתקדם, OnePlus 3 שמו, למצוא דרכם אלינו.

את הפרטים המעודכנים ביותר אודות OnePlus 3 אנו מקבלים זה עתה דרך מבחני הביצועים GeekBench 3 ו-GFXBench, שם מבקרים שני דגמים של המכשיר. אלו אמנם מקבלים שם דגם זהה, A3000, אך שונים בתכלית אחד מן השני.

OnePlus 3 כפי שנראה בשרתי GFXBench
OnePlus 3 כפי שנראה בשרתי GFXBench

ראשונה מבין השתיים היא פלטפורמת מבחני הביצועים GFXBench, דרכה עובר מכשיר בעל שם הקוד Rain A3000, שמציג 4GB RAM, שבב NFC, מצלמת 16 מגה-פיקסל ראשית ו-8 מגה פיקסל משנית ונפח אחסון בסך 64 גיגה-בייט. נוסף על כך, במבחן ביצועים זה נראה כי המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ’, אך להערכתנו ייתכן שמדובר באב-טיפוס ראשוני ולא בדגם המכשיר הסופי.

מנגד, בפלטפורמת מבחני הביצועים GeekBench 3, מבקר מכשיר בעל שם הקוד Rain Rain A3000, שמציע זיכרון עבודה (RAM) בנפח של לא פחות מ-6 גיגה-בייט. שם, לצערינו, לא ניתן לדלות פרטים רבים אודות מפרט המכשיר, אך אלו צפויים להיות די זהים לנחשף ע”י GFXBench.

OnePlus 3 כפי שנראה בשרתי GeekBench 3
OnePlus 3 כפי שנראה בשרתי GeekBench 3

מלבד זאת, מעידים שני מבחני הביצועים על כך שצמד הדגמים השונים יציעו את מערכת השבבים Snapdragon 820, המציעה 4 ליבות Kryo עצמתיות ואת המאיץ הגרפי Adreno 530, בעודם רצים על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0.1. נוסף על כך, צפוי ה-OnePlus 3 על כל דגמיו להציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD סטנדרטית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים