חדש ב-Steam: קנו משחקים עם ביטקוין

לוגו STEAM של חברת VALVE

משתמשי Steam שמו לב בימים האחרונים כי כעת ניתן לשלם על משחקים באמצעות ביטקוין. ביטקוין הוא מטבע קריפטוגרפי המנוהל לחלוטין על ידי המשתמשים בו, ולא על ידי אף מדינה. כעת, ביטקוין הפך לאמצעי תשלום המשולב ישירות ב-Steam.

מסתמן כי על מנת לשלב את המטבע המיוחד בחנות, Valve נעזרה בחברה חיצונית בשם Bitpay, העוסקת בתשלומי ביטקוין. “הם חיפשו אמצעי תשלום מהיר ובינלאומי עבור משתמשי Steam בשווקי גיימינג מתפתחים“, נמסר מ-Bitpay בהקשר להוספת המטבע ל-Steam. “כמו הודו, סין וברזיל“. נראה כי Valve מכוונת את האפשרות החדשה למדינות בהן כרטיסי אשראי פחות נפוצים מאשר בכלכלות מפותחות.

חדש ב-Steam: תשלום באמצעות ביטקוין
חדש ב-Steam: תשלום באמצעות ביטקוין

הדבר אינו מפתיע, שכן דיווחים אודות כוונתה של Valve לשלב את המטבע הקריפטוגרפי בחנות המשחקים החלו לצוץ כבר בחודש פברואר. עם זאת, למרות שמדובר בהתקדמות חיובית עבור המטבע, לא נראה כי הידיעה השפיעה על שערי ה-Bitcoin שנותרו יציבים בימים האחרונים. שער הביטקוין הנוכחי עומד על כ-450 דולרים למטבע אחד, ונתון לתנודתיות גבוהה.

ביטקוין הוא המטבע האוניברסלי של האינטרנט, והוא יאפשר ליותר גיימרים להגיע ל-Steam בכל שוק ברחבי העולם, בלי עמלות גבוהות או סיכון להונאות כרטיסי אשראי“, אמרו Bitpay. יובהר כי ביטקוין אינו חף מבעיות בטיחות עבור משתמשים שאינם מנוסים במטבע – ועם זאת, אין ספק כי המהלך יאפשר ליותר גיימרים לקנות משחקים ברחבי העולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים