צפו בטריילר: Battlefield 1 ייקח אותנו למלחמת העולם הראשונה באוקטובר הקרוב

המשחק הבא בסדרת Battlefield ייקרא Battlefield 1 (כן, אחד) וייקח אותנו לקרבות מרגשים במלחמת העולם הראשונה. המשחק יגיע ב-21 באוקטובר, עבור הקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4, והמחשב האישי. ההכרזה לוותה בטריילר מופתי שעושה שימוש נהדר בשיר Seven Nation Army, ומציג כמה סיטואציות ויחידות מעניינות מהמשחק. מעבר לטנקים ומרגמות, ניתן יהיה להשתמש בחרבות, להביורים, מטוסים קלאסיים ואפילו בסוסי קרב. ואכן, במלחמת העולם הראשונה עדיין נעשה שימוש בחיל הפרשים, לפני שהפכו ללא-רלוונטיים אל מול טכנולוגיה צבאית בפרישה רחבה.

פרשים וחרבות
פרשים וחרבות. מתוך הטריילר של Battlefield 1

Battlefield 1 יציע משחק רשת של עד 64 שחקנים בכל מפה לצד קמפיין לשחקן יחיד. הקמפיין ישתרע על פני חלקים מגוונים בעולם כמו חצי האי ערב, איטליה וצרפת. המשחק יכוון לחוויה ריאליסטית, כצפוי, ולא יתרחש בהיסטוריה אלטרנטיבית או באווירת Steampunk, כפי שטענו השמועות טרם החשיפה הרשמית.

Electronic Arts משתפת פעולה עם מיקרוסופט בקמפיין פרסומי עבור המשחק. בטריילר הרשמי, כמו גם בחומרים נוספים שהופצו בסמוך להכרזה, מופיע הלוגו של Xbox One באופן בולט. בנוסף, המשחק יהיה זמין עבור Xbox One ועבור המחשב האישי ב-18 באוקטובר בגרסת “מתגייסים” מיוחדת (Early Enlister Deluxe Edition) שתעלה 80 דולרים. גרסת ה-PlayStation 4 תגיע ב-21 לחודש, שלושה ימים לאחר מכן.

הכרזת המשחק הגיעה זמן קצר לאחר חשיפת Call of Duty: Infinite Warfare. סדרת Call of Duty היא המתחרה העיקרית של Battlefield, אולם בשונה מחזרתה של Battlefield למלחמות היסטוריות, Infinite Warfare דווקא ייקח את הגיימרים לעתיד הרחוק ולמעמקי החלל, קונספט שעורר תגובות שליליות מאוד מצד הגיימרים. לעומת זאת נראה כי Battlefield 1 פגע במטרה בחזרתו למלחמת העולם, וזוכה כבר עכשיו לאהדה גדולה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים