תמונות של הסמארטפון הראשון בפרויקט טנגו נחשפות רגע לפני ההכרזה הרשמית

Lenovo Phab2 Pro (קרדיט: Steve Hemmerstoffer / Twitter)

כנס Tech World של חברת לנובו תיפתח מחר בסן-פרנסיסקו ותחשוף בפנינו לראשונה שני מוצרים חדשים בתחום המובייל. הראשון בהם צפוי להיות סדרת מכשירי ה-Moto Z, אשר תשלב מבנה בעל גב מתחלף המאפשר החלפת מודולים שונים שישנו את עיצובו של המכשיר ויוסיפו לו הרחבות בתחומים שונים. המוצר השני אותו צפויה החברה להציג בכנס הינו סמארטפון ה-PHAB 2 Pro, אשר יהיה המכשיר הראשון שיושק במסגרת פרוייקט טנגו של גוגל.

הדלפה חדשה המגיעה מטעם עורך באתר NoWhereElse הצרפתי, סטיב המרסטופר, מציגה תמונות חדשות של סמארטפון ה-PHAB 2 Pro טרם הכרזתו הצפויה להגיע בכנס של חברת לנובו. המדליף מציין כי העיצוב של המכשיר המוצג בתמונות יוחס בעבר לדגמי ה-Moto Z, ומציין כי הן דווקא שייכות לדגם המכשיר המשוייך לפרויקט טנגו. בתמונות ניתן לראות את מערך החיישנים המרשים שייאפשר ל-PHAB 2 Pro לדגום את סביבתו על מנת ליצור מפה תלת מימדית שתעזור למשתמשים בו להתמצא במרחב.

מפרטו הטכני של המכשיר צפוי לכלול מסך בגודל 6.4 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD בפריסה של 1440×2560 פיקסלים ושבב עיבוד המשולב באחת ממערכות העל שבב של חברת קוואלקום, ככל הנראה ה-Snapdragon 820. מחירו של המכשיר צפוי לעמוד על כ-500 דולרים. הסמארטפון לא צפוי להשקה כגרסה צרכנית וייעודו ככל הנראה יהיה למפתחים, אולם ייתכן כי לנובו תאפשר לרכוש אותו באופן חופשי עבור כל המעוניינים בכך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים