יוצרי COD: Modern Warfare ל-Infinity Ward: “אל תפשלו עם החידוש”

וינס זמפלה (Vince Zampella) וג’ייסון ווסט (Jason West) הם ממקימי Infinity Ward ויוצרי משחקי Call of Duty המקוריים. ב-2010 השניים עזבו את Infinity Ward והקימו את Respawn Entertainment, שידועה בזכות סדרת Titanfall. כעת, זמפלה יוצא במסר לחברה אותה עזב: “אל תפשלו” עם המשחק Call of Duty 4: Modern Warfare.

עבור שחקנים רבים, Modern Warfare משנת 2007 היה הטוב שבסדרת Call of Duty. חברת Infinity Ward עובדת על משחק חדש בסדרה, ששמו Infinite Warfare, ולצידו הציגה חידוש של Modern Warfare עבור השחקנים המתגעגעים לחווית “מגפיים על הקרקע”. מדובר בהימור בטוח למדי, היות ש-Modern Warfare הוא מהמשחקים האהובים ביותר בסדרה. זאת, בהנחה שהמפתחים לא “יפשלו”.

צלצלתי [ל-Infinity Ward] ואמרתי, בכנות, ‘אל תפשלו’.

אמרתי להם – אל תפשלו (Don’t F**** it up),” סיפר זמפלה וצחק. “זו התגובה הרשמית שלי לפרוטוקול. צלצלתי [ל-Infinity Ward] ואמרתי, בכנות, ‘אל תפשלו’. זה חלק ענק מזכרונות הגיימינג של אנשים רבים“. בכך זמפלה צודק, היות ו-Modern Warfare היווה נקודת מפנה עבור סדרת Call of Duty, שבכותר זה עברה ממלחמת העולם השניה ללוחמה מודרנית בהצלחה מהדהדת.

האם Infinity Ward צפויה “לפשל”? הגיימרים לא בהכרח סומכים על Infinity Ward. בינתיים, החברה ספגה ביקורת שלילית מאוד על הטריילר של Infinite Warfare, המתרחש בעתיד ולוקח את השחקנים למעמקי החלל וכוכבים אחרים. השחקנים, מתברר, רוצים להישאר עם רגליים על הקרקע. בעוד שהדגמות משחקיות מ-E3 זכו לתגובות פחות נאצות, רוב השחקנים עדיין לוטשים עיניהם למשחק Battlelfield החדש, Battlefield 1, שחוזר לימי מלחמת העולם הראשונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים