דיווחים סותרים מבתסדה: The Elder Scrolls VI כבר לא “בפיתוח”

לפני כשבועיים עובד בכיר בבתסדה (Bethesda) צוטט באומרו כי המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים הפופולארית, The Elder Scrolls, כבר נמצא בפיתוח. כעת, במסר נוסף מהחברה עולה כי הדבר לא בהכרח נכון.

במהלך תערוכת E3, טוד הווארד (Todd Howard) עידכן כי המשחק הבא בסדרת The Elder Scrolls, לו מצפים שחקנים רבים, נמצא כבר בפיתוח – אם כי בשלבים מוקדמים למדי. דבריו של הווארד לא השתמעו לשתי פנים, באומרו “כמובן שאנחנו עובדים על זה“, ו-“זה משהו שאנחנו אוהבים“. הווארד הקפיד גם להדגיש כי המשחק רחוק מהשלמה, וכי לא כדאי לצפות לראותו בקרוב. עם זאת, נדמה היה שבתסדה כבר עובדת על הפרויקט.

כעת פיט היינס (Pete Hines), אחד מבכירי מחלקת השיווק של בתסדה, יוצא בהודעה סותרת באומרו כי “אנו לא עובדים על TES6 כרגע“. ההודעה התקבלה באמצעות טוויטר. היינס למעשה ענה על השאלה: האם הפרוייקטים הגדולים של בתסדה יפגעו בפיתוח המשחק הבא של The Elder Scrolls? תשובתו, כאמור, היא שהחברה לא עובדת כרגע על המשחק הזה.

ובכן, מהיכן יכול להגיע הבלבול? עיתונאים וגיימרים מנסים כאחד למצוא את התשובות לדיווחים הסותרים, וסברה אחת נראית הגיונית למדי. הווארד הזכיר כי פיתוח המשחק נמצא בשלבים ראשוניים, וכי אין בידי בתסדה את הטכנולוגיה (המנוע, כנראה) להריץ את המשחק עדיין. ייתכן כי יוצרי המשחק כבר חושבים על רעיונות ומגבשים את הקונספטים שיהפכו ל-The Elder Scrolls VI, בעוד שהחברה עדיין לא הקצתה משאבים וכוח אדם משמעותי לעבודה על המשחק.

זוהי כמובן, רק סברה. סברה אחרת גורסת כי בתסדה פשוט לא רוצה לחשוף פרטים על פיתוח המשחק בשלב כה מוקדם. אז האם The Elder Scrolls VI בפיתוח? יהיה המקרה אשר יהיה, דבר אחד ברור: אל לנו לצפות לקבל את המשחק הבא בסדרת The Elder Scrolls בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים