בתסדה מאשרת באופן רשמי: המשחק הבא בסדרת The Elder Scrolls כבר בפיתוח

בתערוכת E3 המקיימת בימים אלה בלוס אנג’לס, נחשף באופן רשמי כי בת’סדה, המפתחת את סדרת The Elder Scrolls, עובדת על משחק חדש בסדרה. הדברים הגיעו מפיו של טוד הווארד (Todd Howard), איש מפתח בחברה שתחת הנחייתו יצאו כמה מהמשחקים הגדולים ביותר של בתסדה. “אני חושב שזה טוב לומר למעריצים שברגע זה, כן אנו בהחלט עובדים על המשחק הבא בסדרה“, אמר טוד בנוגע לסדרת The Elder Scrolls.

אולם נראה כי עלינו להתאזר בסבלנות רבה. “כמובן שאנו עובדים על זה. זה משהו שאנו אוהבים. אבל עליי להיזהר בדבריי – המשחק עדיין רחוק מהשלמה“, הסביר הווארד. “אני יכול לשבת כאן ולהסביר לך את המשחק, ואתה תאמר ‘זה נשמע שאין לכם אפילו את הטכנולוגיה ליישם זאת, כמה זמן זה ייקח’? וכן, זה משהו שהולך לקחת הרבה זמן, מה שאנו מתכננים עבור המשחק הזה“.

“אנחנו חושבים לטווח מאוד ארוך“, המשיך טוד, “אנחנו לא חברה שתזרז פיתוח של משהו כזה. או של כל משחק אחר שלנו. כשאנחנו חושבים על העתיד של המשחק הזה, יש לנו רעיון מגובש לגבי מה הוא הולך להיות, אבל זה הולך לדרוש זמן וטכנולוגיה שלא בהכרח נמצאת בידינו כרגע“.

מדבריו של הווארד ניתן להניח כי המשחק נמצא עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים, וכי יש עוד עבודה רבה לבצע כדי ליצור את התשתית הטכנולוגית שתריץ אותו. ייתכן שבתסדה עובדת על דור חדש לגמרי של מנוע המשחק שלה, שיריץ את הגל הבא של משחקיה, כפי שהמנוע של Skyrim הריץ את Fallout 4 לאחר כמה שיפורים (Creation Engine).

כל שנותר לנו כעת הוא לחזור למשחק הניחושים: היכן יתרחש The Elder Scrolls VI?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים