סרט המבוסס על המשחק מיינקראפט יגיע לקולנוע ב-2019

תסריט של הסרט Minecraft תמונה: MOJANG

אתמול (ב’) פורסם באתר של Mojang, החברה האחראית לפיתוח מיינקראפט (Minecraft), שלמשחק הולך לצאת סרט, ויש לו תאריך יציאה, ה-24 למאי 2019. ב-Mojang טרחו גם להדגיש שהסרט יוצג ב-IMAX ובתלת-מימד. הכרזה זו מצרפת את מיינקראפט לגל חדש של סרטים המבוססים על משחקי וידאו, כאשר כמעט כל חודש מוכרז סרט חדש המבוסס על משחק, ולרוב גם יותר מאחד.

מיינקראפט הוא משחק עולם פתוח, בו אנחנו מסתובבים בחופשיות יחסית, כורים ומפרקים חלקים מהעולם בשביל להשיג חומרים לבנות בו דברים משלנו. ככזה, מיינקראפט הוא משחק חסר עלילה ברובו, מה שמבדיל אותו משאר המשחקים המקבלים אדפטציה קולנועית – לרובם, דוגמת “וורקראפט” (Warcraft) ו”אמונת המתנקש” (Assassin’s Creed) ישנה עלילה ברורה וקוהרנטית שאפשר לספר על המסך.

אף על פי כן, זה לא מהלך מפתיע בשביל Mojang – מיינקראפט כבר נתן השראה למשחק עלילתי בעבר, ב-Minecraft: Story Mode המפותח על ידי Telltale Games. כמו כן, לרוב מתארים את מיינקראפט כגרסה ממוחשבת של צעצועי לגו, שקיבלו גם הם אדפטציה לסרט עלילתי שהצליח מאד, ואף צפויים לו המשכים.

מיינקראפט הוא, כיום, בעיקר מותג מאד חזק. לא בכדי מיקרוסופט רכשה את Mojang בכ-2.5 מיליאר דולר לפני כשנתיים, מותג שלא מראה שום סימנים או כוונות להיחלש בעתיד הנראה לעין. בעוד שלוש שנים, כשיצא הסרט, יהיו כבר שני דורות של שחקנים שיציפו את אולמות הקולנוע, לחוד או עם הוריהם, בציפייה לראות את העולם והאסתטיקה של מיינקראפט הופכים לסרט הוליוודי שובר קופות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים