אקזיט בוט: חברת Tamedia רוכשת את Meekan הישראלית

מקור: צילום מסך

חברת Meekan הישראלית, אשר פיתחה בוט לתיאום פגישות, הודיעה היום (ה’) כי נרכשה על ידי חברת Tamedia השוויצרית. בעקבות כך הופכת Meekan לאקזיט הישראלי הראשון בתחום הבוטים. Tamedia, אשר יש לה ניסיון רב בתחום הודות לשירות Doodle הפופלארי, תפתח מרכז מחקר ופיתוח בארץ ואף תגייס עובדים נוספים.

Meekan הישראלית פיתחה בוט בדמות עוזרת אישית לפלטפורמת Slack אשר מסייעת למשתמשיה לקבוע פגישות. כל שיש לעשות הוא לבקש ממנה, בשפה רגילה, לקבוע פגישה עם גורמים כלשהם והיא כבר תדע לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העוזרת האישית, המבוססת על אינטליגנציה מלאכותית, יודעת להתחשב במספר רב של אלמנטים שונים בעת קביעת זמן המתאים לכל המוזמנים. המערכת יודעת להעניק משקל להפרשי השעות בעולם, לקיומן של פגישות אחרות בלו”ז ואף יודעת להתחשב בהעדפות אישיות של כל משתמש.

הייחודיות של Meekan, לצד העובדה שמדובר על תהליך אוטומטי לחלוטין, טמונה גם בכך שהמערכת לומדת את המשתמש עם הזמן. ככל שתתאמו יותר פגישות עם Meekan, כך ידע האלגוריתם של החברה להכיר את העדפות האישיות שלכם וכפועל יוצא מכך לקבוע לכם פגישות בזמנים נוחים שמותאמים לאופי שגרת היום שלכם. אלגוריתם זה, על פי החברה, אחראי על מספר רב מאוד של פגישות שתואמו דרכו ומעתה הוא עתיד לסייע לעשרות מיליוני המשתמשים של Doodle.

החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי שלושה מייסדים: ליאור ואייל יבור ומתי מריאנסקי והספיקה לגייס עד כה  סכום הנע בין 750 ל- 900 אלף דולר מקרן הון הסיכון Horizons Ventures. סכום העסקה לא פורסם באופן רשמי, אך ניתן להעריך כי Meekan נרכשה עבור מיליוני דולרים בודדים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים