ממשיך דרכו של ה-Nexus 6P יגיע עם מסך 5.5 אינץ’ ומערכת השבבים Snapdragon 821/823

קצת יותר משבוע לאחר שנחשף באופן ראשוני מפרטו הטכני של Google Nexus Sailfish, אחד מצמד מכשירי הנקסוס הבאים שיגיעו בייצור HTC, מוצאים דרכם אל הרשת היום (ו’, 1.7) הפרטים הראשונים אודות אחיו הגדול, שקרוי בכותלי צמד החברות תחת שם הקוד Nexus Marlin.

על פי הפרטים החדשים, שמגיעים מתוך הדלפה חדשה ברשת החברתית הסינית Weibo, יציע ה-HTC Nexus Marlin (או Nexus M1), שצפוי להגיע כממשיך דרכו של ה-Huawei Nexus 6P, צג AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD (בניגוד ל-5.7 אינץ’ ב-6P), זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע (ככל הנראה ימוקם בחלקו האחורי של המכשיר).

את כוח העיבוד של המכשיר תציע מערכת שבבים חדשה מדגם Snapdragon 821 (או Snapdragon 823), עליהן טרם הכריזה קוואלקום. עוד נמצא במכשיר סוללה בעלת קיבולת של 3,450mAh ורכיב אחסון בסך 32 או 128 גיגה-בייט – בחירה בהחלט מעט שנויה במחלוקת, אם כי על פי דיווחים שונים גם אפל מתכננת לבצע מהלך דומה עם מכשירי האייפון הבאים.

בחלקו התחתון של המכשיר ימוקמו כעת צמד רמקולים סטריאופוניים שביניהן מפריד מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C, זאת בניגוד לשני הרמקולים שהופיעו מעל ומתחת למסך ה-Nexux 6P. מערך הצילום של המכשיר ישלב חיישן צילום ראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל וכן חיישן משני עבור צילום תמונות סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. בשלב הנוכחי טרם ברורים פרטים נוספים אודות המכשיר או עיצובו, אך אלו צפויים להמשיך ולהתגלות עם חלוף הזמן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים