שיאומי תחשוף את ה-Xiaomi Redmi Pro ב-27 ליולי

האם כך יראה ה-Xiaomi Redmi Pro?

מוקדם יותר השבוע שיתפנו אתכם בהודעתה הרשמית של ענקית המובייל ויצרנית הסמארטפונים הסינית, שיאומי, אודות אירוע הכרזה אותו מתכננת החברה לערוך ביום רביעי ה-27 ביולי. כעת, כשבוע לקראת המועד המיוחל, חושפת החברה באופן רשמי כי אחד מן המכשירים החדשים אותם תחשוף באירוע יהיה סמארטפון חדש שעונה לשם Xiaomi Redmi Pro, זאת בניגוד להערכות שגרסו כי המכשיר יקרא Redmi Note 4.

את דברים אלו מסרה היצרנית דרך חשבון ה-Weibo הרשמי שלה, שם חשפה את שם המכשיר קבל עם ועדה. על פי הערכות, דיווחים שונים ותמונת המכשיר שדלפה לרשת (מוצגת בראש הכתבה), יגיע ה-Redmi Pro עם מערך צילום כפול הבנוי משתי עדשות גדולות במיוחד שימצאו בגבו. גב המכשיר נראה כעשוי זכוכית או מתכת ונקטע על-ידי צמד פסי אנטנה – אחד בחלקו העליון ואחד בחלקו התחתון.

מפרטו הטכני של המכשיר צפוי להציע צג OLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Helio X20 או X25 הכוללות 10 ליבות עיבוד, זיכרון RAM בנפח של 4 או 3 גיגה-בייט, רכיב אחסון על סך 64GB ועוד. בחלקו הקדמי אנו צפויים למצוא גם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש וכן מצלמת סלפי ברזולוציה של ככל הנראה 5 מגה פיקסל. מלבד מכשיר זה, צפויה שיאומי לחשוף מוצר נוסף שעשוי להתברר בסופו של דבר כמחשב ה-PC הראשון מבית יצורה, Mi NoteBook.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים