מנכ”ל מייזו מוסר בראיון: אנו עשויים לחשוף סמארטפון בעל מסך קמור

לוגו חברת מייזו

כאשר ברקע מתגברים הדיווחים אודות החלטת סמסונג להשיק גרסה יחידה בעלת מסך קמור לפאבלט הדגל הבא שלה, Galaxy Note 7, יחד עם שיאומי, וואווי ויצרניות מובילות נוספות שככל הנראה עובדות גם הן על סמארטפון קמור, מודיעה מייזו באופן רשמי כי היא עשויה להכריז בעתיד על סמארטפון בעל מסך קמור.

את הדברים מסר מנכ”ל היצרנית הצעירה במסגרת ראיון שערך בסמוך להכרזה על סמארטפון ה-Meizu MX6 מוקדם יותר השבוע. לדבריו, מייזו תשאר נאמנה ותתמקד בעסקי הסמארטפונים המשגשגים, והוא אף לא שולל כי החברה תשיק בעתיד סמארטפון קמור, אם כי הוא מקפיד לצמצם בפרטים ולא חושף מתי ההכרזה על מכשיר זה עשויה להתרחש.

אף שמנכ”ל החברה לא הרבה במילים, אין זו הפעם הראשונה בה אנו שומעים על האפשרות שמייזו תשיק סמארטפון קמור. לפני חודשיים בדיוק דלפו לרשת תמונותיו של מכשיר אנונימי המריץ את ממשקה העצמאי של מייזו שנראה עם מסך מגע הקמור בשוליו מימין ומשמאל. על פי הדיווח שהגיע לצד התמונות צפוי המכשיר להגיע עם מערכת השבבים Exynos Octa 8890 מבית סמסונג.

דברי המנכ”ל כמו גם הדיווחים הקודמים בנושא עומדים בקנה אחד מול ההערכות המעטות כי מייזו תחשוף מכשיר פרימיום נוסף עוד השנה. מאז התחילה 2016, נזכיר, הקפידה מייזו לחשוף מגוון נרחב של מוצרים לשוק הנמוך, הבינוני והבינוני-גבוה, בעוד שמשבצת המכשיר לשוק הפרימיום הגבוה, אותה מילא בשנה שעברה Meizu Pro 5, נותרה ריקה מתוכן.

צמד המכשירים שמתפקדים כיום כמכשירי הפרימיום של החברה הם ה-Pro 6 ו-MX6, אך אלו אינם עומדים בשורה אחת מול מכשירי הדגל של שאר ענקיות המובייל, כדוגמת סדרת ה-Galaxy S7, LG G5 ו-Huawei P9. להערכתנו, את סמארטפון הפרימיום לשוק הגבוה מבית ייצורה תחשוף מייזו בסתיו הקרוב, בין החודשים ספטמבר לאוקטובר – כשנה מאז הכרזתו הרשמית של ה-Meizu Pro 5.

ומה דעתכם בנושא – האם מייזו תחשוף עוד השנה סמארטפון פרימיום בעל מסך קמור שיתמודד כראוי מול המתחרים הרבים בשוק?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים