הוכרז: Meizu MX6 – עם מסך 5.5 אינץ’, מבנה מתכת מלא ומעבד בעל 10 ליבות

Meizu MX6 (מקור: מייזו) Meizu MX6 (מקור: מייזו)

לאחר חרושת שמועות ודיווחים שנמשכה לא מעט זמן, חשפה היום (ג’) יצרנית הסמארטפונים הסינית העולה מייזו, את דור ההמשך לסדרת מכשירי MX הפופולרית, הוא כמובן סמארטפון ה-Meizu MX6. זה, כצפוי, מגיע עם מבנה מתכת מלא הזהה באופן כמעט מוחלט לאחיו למחצה, מכשיר הפרימיום לשוק הבינוני-גבוה Meizu Pro 6.

מלבד מבנה המתכת המלא וגוף דקיק בעובי של 7.25 מ”מ, מגיע ה-MX6 עם מפרט הפונה לשוק הבינוני-גבוה, בעודו מציע צג LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מסוג Helio X20 המשלבת 10 ליבות עיבוד (2 ליבות מדגם Cortex-A72 ו-8 ליבות Cortex-A53) יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880, זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט וזיכרון אחסון פנימי על סך 32 גיגה-בייט.

Meizu MX6 Official 2

את מפרט זה תניע סוללה בקיבולת של 3,060mAh, התומכת בטעינה מהירה מסוג mCharge יחד עם שנאי 12V 2A, שיספקו, לטענת היצרנית, חצי יום נוסף של שימוש סטנדרטי לאחר 10 דקות טעינה בלבד. מערך הצילום של ה-Meizu MX6 משלב חיישן IMX386 מבית סוני ברזולוציית 12 מגה פיקסל, עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטוממטי (PDAF), מפתח צמצם f/2.0 ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. יחד עם אלו יציע המכשיר אלגוריתם ייחודי שיפחית רעשים וישפר את איכות הצילום.

בחלקו הקדמי של המכשיר ממוקמת מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל, כאשר מעט מתחת למסך נמצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע מסוג mTouch, המשולב בכפתור הבית הפיזי. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 6.0 מרשמלו, ועליה מוטמע ממשק החברה Flyme 5.2.

את ה-Meizu MX6 מציעה החברה עבור 1,999 יואן (כ-1,160 שקלים, לפני מיסים), והוא יהפוך זמין לרכישה בישראל החל מחודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים