באג תשיק את ה-Meizu Pro 6 בישראל החל ממחיר של 1,799 שקלים

Meizu Pro 6 Meizu Pro 6

באג מולטיסיסטם, יבואנית מוצרי מייזו לישראל, הודיעה היום (ה’, 19.5) כי תשיק את מכשיר הדגל החדש ביותר של היצרנית הסינית, Meizu Pro 6, באמצע חודש יוני, כאשר המכירה המוקדמת כבר החלה. מחירו של ה-Pro 6 יעמוד על 1,799 שקלים עבור גרסת הבסיס בעלת נפח אחסון של 32GB, כאשר הגרסה המשודרגת לזיכרון אחסון של 64GB תעלה לצרכנים 1,999 שקלים. מדובר בירידה משמעותית במחיר בהשוואה לזה שהוצג עבור דגם ה-Pro 5 בשנה שעברה, זה עמד על 2,399 שקלים. אם כי ירידה זו במחיר הינה עדות נוספת לכך שה-Pro 6 הוא דווקא מחליפו של דגם ה-MX5 בסל המוצרים של מייזו.

מפרטו הטכני של ה-Meizu Pro 6 כולל מסך AMOLED בגודל 5.2 אינץ’ הרגיש לעוצמת הנגיעה ומגיע ברזולוציית Full HD, מעבד בעל 10 ליבות, ארבע מהן מציעות תדר עבודה של 2.5GHz, ארבע נוספות תדר של 2.0GHz ואילו השתיים הנותרות מציעות תדר עבודה חלש יותר של 1.4GHz. המעבד משולב במערכת על שבב Helio X25 מבית MediaTek ולצידו ניתן למצוא את המאיץ הגרפי Mali-T880 MP4, זיכרון RAM בנפח 4GB מסוג LPDDR3 ונפח אחסון של 32GB/64GB עם אפשרות הרחבה.

Meizu Pro 6 (צילום: גאדג'טי)
Meizu Pro 6 (צילום: גאדג’טי)

מערך הצילום במכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 21 מגה-פיקסל עם פלאש ייחודי הכולל 10 נורות המסודרות בטבעת סביב חיישן הצילום ופוקוס לייזר מהיר. המצלמה המשנית (סלפי) מציעה תמונות באיכות 5 מגה פיקסל. סוללת ה-Pro 6 מגיעה בקיבולת של 2,560mAh ומציעה טעינה מהירה באמצעות טכנולוגיית mCharge 3.0 המאפשרת, על-פי הצהרת החברה, טעינה מלאה של המכשיר תוך שעה בלבד.

בנוסף, ישלב המכשיר מערך אודיו Hi-Fi עם רמקול חזק (Loudspeaker), את מחבר הטעינה והעברת הנתונים USB Type-C וקורא טביעות אצבע המשולב בכפתור הבית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים