לקראת ההכרזה: Moto Z Play נחשף בתמונות חיות חדשות

Lenovo Moto Z Play כפי שדלף

אנו נמצאים במרחק של פחות משבועיים מאירוע ההכרזה שתערוך ענקית הטכנולוגיה הסינית לנובו ב-31 באוגוסט, יום רביעי, זאת לקראת תערוכת האלקטרוניקה השנתית IFA 2016. שם, כך על פי הדיווחים השונים, צפויה היצרנית לחשוף שורה של מוצרים חדשים, בהם טאבלט, שעון Moto 360 חדש וייתכן כי גם את המכשיר השלישי במספרו לסדרת המוטו Z הצעירה, הוא Moto Z Play.

לאחר שסמארטפון המוטו Z פליי כבר מצא את דרכו אל הרשת במגוון הזדמנויות, נחשפת סדרת תמונות חיות בה מוצג המכשיר לראווה. על פי אלו וכפי שראינו בדיווחים עד עתה, נראה שזה יציע קווי עיצוב זהים לחלוטין לשאר אחיו בסדרה: שתי יחידות זכוכית יכסו את מסך ה-5.5 אינץ’ וכן את חלקו האחורי, בעודן מופרדות באמצעות מסגרת מתכתית. על גבי זו נמצא את כפתורי ויסות הווליום וכפתור הנעילה/כיבוי, וכן שקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות (בניגוד לשאר מכשירי סדרת ה-Z שאינם מציעים זאת).

Lenovo Moto Z Play White

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא חיישן ביומטרי מרובע לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, וכן מצלמה המגיעה יחד עם פלאש LED בודד. בגב המכשיר יבלוט מערך הצילום הראשי של ה-Moto Z Play, בו צפויים להגיע מצלמת 16 מגה פיקסל ופלאש LED כפול. בחלקו התחתון של גבו נמצא 16 פינים לחיבור מגנטי שיאפשר לחבר אל המכשיר את מערך המודולים MotoMods שנחשף לצד מכשירי הסדרה מוקדם יותר השנה.

מפרטו הטכני של ה-Moto Z Play צפוי להציע מערכת על שבב מדגם Snapdraogn 625 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 יחד עם המאיץ Adreno 506, סוללת 3,300mAh, זיכרון אחסון בסך 64 גיגה-בייט, זיכרון 3GB RAM, מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080P ועוד. מחירו בעת ההשקה עשוי לעמוד על כ-1,999 יואן סיני (כ-1,140 שקלים לפני מיסים, נכון לשער ההמרה הנוכחי).

Lenovo Moto Z Play White Main


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים