הוכרזו: HTC Desire 10 Pro ו-Desire 10 Lifestyle – רענון לשוק הביניים

HTC Desire 10 Pro HTC Desire 10 Pro

בהתאם לכל הדיווחים, השמועות וההדלפות שליוו אותנו בחודשים האחרונים, הכריזה זה עתה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, על סדרת מכשירי שוק ביניים חדשה בשם HTC Desire 10, שתהווה למקבילתה של סדרת הדגל HTC 10. סדרת מכשירי הפרימיום לשוק הביניים החדשה כוללת צמד מכשירים בשם Desire 10 Lifestyle ו-Desire 10 Pro, המביאים מגוון אלמנטים האופייניים למכשירי השוק הגבוה ישירות לשוק הבינוני.

ראשית, מתאפיינים צמד המכשירים החדשים במבנה זהה, בעודם עשוים מפוליקרבונט העטוף מסגרת מתכתית בצבע זהב בולט הפרוס לכל אורך המכשיר – הן במסגרתו והן מסביב למערך הצילום הראשי בגבו. הצבעים בהם יוצעו השניים לרכישה הינם לבן, כחול-כהה, כחול-בהיר ושחור, כאשר פסי המתכת בצבע הזהב ישארו זהים בכל הגימורים. כאשר נכנס למפרט הטכני של שני המכשירים, ניתן יהיה להבחין בקלות בהבדלים המשמעותיים ביניהם.

HTC Desire 10 Pro
HTC Desire 10 Pro

Desire 10 Pro

הראשון מבין השניים הוא הדיזייר 10 פרו, שמהווה לדגם העוצמתי יותר בעודו מציע מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Helio P10 הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.0GHz, זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בסך 64GB הניתנים להרחבה וכן סוללת 3,000mAh. עם המכשיר מציעה היצרנית גם את טכנולוגיית HTC BoomSound שתספק אודיו ברמה גבוהה. עבור מערך הצילום ב-Desire 10 Pro משולב חיישן צילום ראשי ברזולוציית 20 מגה פיקסל, עם פוקוס לייזר אוטומטי, פלאש LED כפול ומפתח צמצם f/2.2.

בחלקו הקדמי של הסמארטפון נמצאת מצלמת סלפי ברזולוציית 13 מגה פיקסל, גם היא בעלת מפתח צמצם f/2.2. פיצ’ר ייחודי עבור מצלמה זו עליו שמה דגש היצרנית הוא סלפי פנורמי, המציע למשתמשים ליצור תמונה בעלת זווית של עד 150 מעלות, כך שמספר אנשים יוכלו להשתלב בה ללא כל בעיה. יכולות צילום הוידאו של מצלמת הסלפי כמו גם המצלמה הראשית הינן ברזולוציה מקסימלית של Full HD.

נוסף על כך, יציע המכשיר בגבו חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, שיפתח את נעילת המכשיר במהירות גבוהה במיוחד, לפחות לטענת היצרנית. ה-Desire 10 Pro ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כאשר עליה יולבש ממשק המשתמש HTC Sense בגרסה 8.0. מימדי המכשיר עומדים על 156.5 מ”מ אורך, 76 מ”מ רוחב ו-7.86 מ”מ עובי.

HTC Desire 10 Lifestyle
HTC Desire 10 Lifestyle

Desire 10 Lifestyle

הדגם השני בסדרת המכשירים הצעירה הוא הדיזייר 10 לייפסטייל, אשר לצערנו הרב משלב מפרט חלש למדי, ובראשו נמצאת פלטפורמת העיבוד הוותיקה Snapdragon 400, אותה בכלל מגדירה קוואלקום כיום כמיועדת עבור מוצרי מחשוב לביש, שדורשים כוח עיבוד חלש משמעותית בהשוואה לסמארטפון – בהחלט מאכזב לראות כי זהו השבב בו בחרה HTC עבור המכשיר.

שאר המפרט של דגם ה-Desire 10 Lifestyle כולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P בלבד, זיכרון בנפח 2 או 3 גיגה-בייט RAM שיצוותו ל-16 או 32 גיגה-בייט אחסון, בהתאמה, הניתנים להרחבה, אודיו באיכות Hi-Res וסוללה בעלת קיבולת של 2,700mAh. מצלמת המכשיר הראשית מגיעה ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול, פוקוס לייזר אוטומטי ומפתח צמצם f/2.2, בעוד חיישן הצילום המשני מגיע ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.8 ופיצ’ר הסלפי הפנורמי אותו הזכרנו מעלה.

מבט מהצד: HTC Desire 10 Lifestyle
מבט מהצד: HTC Desire 10 Lifestyle

מימדי ה-HTC Desire 10 Lifestyle דומים למדי לאחיו הגדול ועומדים על 156.9 מ”מ אורך, 76.9 מ”מ רוחב, 7.7 מ”מ עובי וכן משקל של 155 גרם. מערכת ההפעלה עליה ירוץ היא אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו, וכמובן שעליה נמצא את ממשק Sense העצמאי של HTC.

HTC Desire 10 Lifestyle
HTC Desire 10 Lifestyle

את ה-HTC Desire 10 Lifestyle תציע היצרנית למכירה עבור סכום של 249 לירות שטרלינג (כ-1,230 שקלים), זאת עבור הדגם הבסיסי ביותר, והוא יהיה זמין לרכישה כבר החודש. את מחיר שאר הדגמים כמו גם מחיריהם של דגמי ה-Desire 10 Pro טרם חשפה היצרנית באופן רשמי, אך הדבר עשוי להתרחש עם התקרבותנו לחודש נובמבר, בו יעלה הדיזייר 10 פרו על גבי מדפי החנויות במספר מצומצם של שווקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים