מכשירי ה-iPhone 7 יציגו כפתור בית וירטואלי על גבי המסך במקרה של תקלה

אייפון 7 (צילום: גאדג'טי) אייפון 7 (צילום: גאדג’טי)

האם אפל מכינה את משתמשיה לקראת העתיד לבוא? על פי דיווח חדש שמקורו במערכת הפורומים של אתר Mac Rumors, מנגנון גיבוי של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית מציע למשתמשי האיפון 7 שימוש בכפתור בית וירטואלי שיוצג על גבי מסך המכשיר, זאת במקרה של תקלה בכפתור הבית הקפסטיבי.

על פי דיווח זה וכפי שמוצג בתמונה שצורפה אליו (מוצגת מטה), ניתן לראות כי במכשירי ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus קיים מנגנון המסוגל לזהות כי ישנה תקלה בכפתור הבית הקפסטיבי שלהם. בעת שיזהה המנגנון את התקלה, יוצג על גבי חלקו התחתון של מסך המכשיר כפתור וירטואלי, יחד עם ההודעה הבאה, בתרגום חופשי לעברית: “כפתור הבית עשוי להזדקק לתיקון. בינתיים, תוכלו להשתמש בכפתור הבית שמופיע בחלקו התחתון של המסך“.

כפתור המגע הוירטואלי ב-iPhone 7 (מקור: Mac Rumors)
כפתור המגע הוירטואלי ב-iPhone 7 (מקור: Mac Rumors)

אף שטוב לראות כי לאפל קיים פיתרון אוטומטי עבור משתמשיה גם במקרה של כשל בכפתור הבית הקפסטיבי, טרם ידוע מה גרם לכפתור הבית של המשתמש המדווח לחדול מלעבוד.

פונקציה זו מגיעה לאחר שעם צמד מכשירי האייפון החדשים השאירה אפל הרחק מאחור את כפתור הבית הפיזי שאפיין את האייפונים של אפל בעשור האחרון. נוסף על כך, מספק לנו הכפתור הוירטואלי החדש הצצה לקראת דור האייפונים הבא, iPhone 8, שעשוי להפטר כליל מכפתור הבית ולהחליפו בכפתור מגע שיהיה חלק אינטגרלי ממסך המכשיר, תוך שהוא משלב מתחת לפני המסך את החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

בהערכה זו תומך פטנט שהגישה היצרנית לראשונה בספטמבר 2013 ופורסם מוקדם יותר החודש. באמצעות צעד זה, תוכל היצרנית לשלב מסך Edge to Edge נטול שוליים אמיתי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים