חינם לזמן מוגבל: בואו לשחק ב-FIFA 17 המלא ללא תשלום בסוף השבוע

פיפא 17

חדשות טובות לחובבי הכדורגל: FIFA 17, משחק הכדורגל החדש של Electronic Arts, נפתח להורדה מלאה בחינם לאורך כל סוף השבוע – מהערב (ה’) בשעה 20:00, ועד ליום ראשון ה-27.11. בנוסף, לכבוד חגיגת בלאק פריידיי, Electronic Arts מציעה את המשחק בהנחות משמעותיות של עד 40% על כל הפלטפורמות.

במהלך תקופת הנסיון החינמי של FIFA 17, תוכלו לשחק במשחק המלא במהלך סוף השבוע הנוכחי, ב-Xbox One ו-PlayStation 4“, נכתב באתר המשחק. “חוו את מצב הסיפור החדש והמהולל, ‘המסע’, FIFA Ultimate Team, מצב הקריירה, ועוד“.

בעלי Xbox One ו-PlayStation 4 יוכלו להוריד את המשחק בחינם, אך למרבה הצער שחקני המחשב האישי לא יהנו מההטבה. עם זאת, שחקני המחשב עדיין יכולים להוריד את הדמו הרגיל של FIFA 17, וגם להנות מהנחה על המשחק בחנות Origin של Electronic Arts.

FIFA הוא אחד ממותגי הגיימינג המובילים בארץ ובעולם. השנה המשחק עבר למנוע Frostbite המתקדם, עליו פועלת גם סדרת Battlefield, ומציג לראשונה מצב עלילתי המציג את סיפורו של אלכס האנטר (Alex Hunter), שחקן צעיר המנסה להותיר את חותמו בעולם הכדורגל. מצב זה, הכולל דיאלוגים וגלגל בחירות בדומה ל-Mass Effect, מתחיל בגיוס הראשוני ביותר ועוקב אחרי האנטר וחברו הטוב במסעם ל-Premier League.

עברו לדף המיוחד באתר EA שנפתח לצורך המבצע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים